اسماعیل عبادی:

مردم حق دارند از طریق نمایندگان خود مطالبه‌گری کنند

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۷:۵۴
کد خبر: ۶۵۸۳۱۴
مردم حق دارند از طریق نمایندگان خود مطالبه‌گری کنند
ملی پوش تیم تیراندازی با کمان ایران اعتقاد دارد مسئولین باید مشکلات اقتصادی مردم را درک و مردم نیز با آرامش خواسته های خود را مطالبه کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اسماعیل عبادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: آسیب اتفاقاتی که اخیرا افتاده و خساراتی که به اموال عمومی واره شده است، بیشتر به خود مردم می رسد چرا که جبران این خسارات هزینه دارد و این هزینه نیز در نهایت از جیب مردم پرداخت می شود.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ادامه داد: مردم نمایندگانی دارند که می توانند خواسته های خود را از آنها طلب کنند و تصمیمی گیری را به آنها بسپارند. دولت هم وظیفه دارد با نمایندگان مردم در ارتباط باشد و خواسته های برحق آنان را بشنود تا مشکلات به حداقل برسد.

وی افزود: هیچ فرد وطن پرستی پرچم کشورش و مساجد را به آتش نمی کشد و مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند عده ای فرصت طلب از این فضا سوء استفاده کنند چرا که خواسته های سودجویان با خواسته های مردم یکی نیست و آنها اهداف دیگری دارند.

عبادی در پایان واکنش مسئولین به این اتفاقات در روزهای گذشته را منطقی دانست و گفت: یک سری از این مشکلات برطرف شده و بقیه مطالبات مردم هم باید با مدیریت حل شود چرا که عده ای واقعا در تنگنای اقتصادی هستند و قطعا دغدغه اصلی دولت رسیدگی به قشر ضعیف و کم توان جامعه باید باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز