دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک لندن:

مردم ایران برای حفظ کشور، ریاضت کشیده‌اند/ راه اغتشاش از اعتراض جداست

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۶:۱۷
کد خبر: ۶۵۸۳۲۵
مردم ایران برای حفظ کشور، ریاضت کشیده‌اند/ راه اغتشاش از اعتراض جداست
طلا دار المپیک ضمن محکومیت برهم زدن آرامش کشور از هر طریقی، گفت: مردم برای این مملکت و حفظ آن خون و جوان داده اند و ریاضت بسیار کشیده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کشتی گیر طلایی آسیا، جهان و المپیک در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص ناآرامی های روزهای گذشته واکنش نشان داد.

وی با بیان این که اکثر مردم از وضعیت معیشت گله دارند، اظهار داشت: مردم ما با آبرو و خون دل تا این لحظه کشور را نگه داشته اند اما این دلیل رضایت از زندگی و وضعیت اقتصادی نیست. مسئولین از اول انقلاب برای بهبود شرایط تلاش کرده اند که باید این تلاش دو چندان شود.

نوروزی اعتراض به وضعیت معیشتی را حق همه مردم دانست و تاکید کرد: اما اعتراض راه خود را دارد و اغتشاش را بر نمی تابد. راه این سو استفاده کنندگان از مردم ما جداست.

قهرمان کشتی جهان مبارزه با اشرافی گری، فساد اقتصادی و توجه دوچندان در بازرسی های مالی را تنها راه دست یابی کشور به مدینه فاضله عنوان و خاطرنشان کرد: مدیران ما در همه دوران ها برای این مهم تلاش کرده اند که لازم بوده اما کافی نبوده و باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

نوروزی در پایان ملت ایران را ملتی پرافتخار دانست و گفت: روزهای نا آرام را در همه دوران ها پشت سر گذاشته ایم و تنها وحدت مردم باقی مانده که مسئولان نظام باید با تکیه بر این وحدت در جهت مرتفع کردن مشکلات آن ها گام بردارند .

نظر شما