در نیم‌فصل اول اذیت شدیم؛

قلعه نویی: آینده خوبی برای ذوب‌آهن می‌بینم/ پیکان تیم سخت کوشی است

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۴:۲۶
کد خبر: ۶۵۸۴۰۶
قلعه نویی: آینده خوبی برای ذوب‌آهن می‌بینم/ پیکان تیم سخت کوشی است
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در بقیه بازی‌های نیم‌فصل دوم موفق بودیم و تیم مد نظر ما ایجاد شده است و آینده خوبی برای ذوب‌آهن می‌بینم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نیم فصل دوم بازی‌ها شرایط خاص خود را دارد و گرفتن امتیاز سخت است.

وی افزود: فردا یکی از بازی‌های سخت نیم فصل را داریم اما ذوب آهن به شرایط مدنظر رسیده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: به غیر از بازی با سیاه‌جامگان که تصمیمات داوری امتیازات را از ما گرفت در بقیه بازی‌های نیم‌فصل دوم موفق بودیم و تیم مد نظر ما ایجاد شده است و آینده خوبی برای ذوب‌آهن می‌بینم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: پیکان تیم سخت‌کوشی است و کادر فنی خوبی دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم و اگر این اتفاق بیفتد در هفته‌های آینده به بالای جدول می‌رسیم و امیدواریم کمبود امتیازات را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: اکبر ایمانی به تیم ما اضافه شده و قاسم حدادی‌فر بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: در بازی گذشته بالاتر از ۱۱ کیلومتر دوندگی داشته‌ایم و درصد پاس‌های صحیح بالایی داشته‌ایم اما در ایجاد موقعیت گل موفق نبوده‌ایم.

قلعه‌نویی اظهار کرد: در نیم‌فصل اول اذیت شدیم و الان جای این صحبت‌ها نیست و در آخر فصل کم‌لطفی‌هایی که در حق تیم ما شد را می‌گویم و از عملکردمان در نیم‌فصل نخست راضی نیستم.

وی افزود: در بازی فردا محروم نداریم و ربیع عطایا کمی مصدوم است و تیم پزشکی در حال تلاش است این بازیکن را به بازی فردا برساند و مادر پزشکی شبانه‌روز در خدمت تیم است و هم‌چنین از یوسف‌زاده تشکر می‌کنم که جدای از کادر پزشکی به تیم کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص وضعیت اکبر ایمانی گفت: کارت بازی وی صادر شده و فدراسیون با انجام استعلامات لازم این کار را انجام می‌دهد و آذری به این مسائل خواهد پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز