به مرحله یک‌دلی و یک‌دست‌بودن رسیده‌ایم؛

کرانچار: خط حمله زهردار نبود و نتوانستیم به گل برسیم

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۳:۴۷
کد خبر: ۶۵۸۴۶۳
کرانچار: خط حمله زهردار نبود و نتوانستیم به گل برسیم
سرمربی تیم سپاهان، گفت: در این دیدار خط حمله ما زهردار نبود و نتوانستیم به گل برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در کنفرانس پس از بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازیکنان ما در انجام برنامه‌های تاکتیکی خوب عمل کردند ولی خط حمله ما زهر دار نبود و نتوانستیم به گل برسیم.

 وی اضافه کرد: داور قضاوت عادلانه‌ای برای هر دو تیم داشت و تصمیم اشتباه تاثیرگذاری در بازی نداشت که روی نتیجه تاثیر بگذارد و اشتباه سرنوشت‌ساز نداشت. در نیم‌فصل اول موقعیت‌های بسیار زیادی را خلق می کردیم ولی به ثمر نمی‌رسید.

وی ادامه داد: امروز هم دو تیم نتوانست موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنند و تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این مسابقه بود. امروز جو بسیار خوبی را در ورزشگاه شهر جم شاهد بودیم و با حرارت واقعی فوتبال روبرو بودیم و تماشاگران فقط تیم خودی را حمایت می‌کردند و از وضعیت ورزشگاه راضی هستیم.

وی درمورد نوسان تیم سپاهان در نتیجه‌گیری خاطرنشان کرد: اگر منظورتان نتیجه امروز است، این نتیجه نوسان نبوده و در زمین پارس جنوبی یک تساوی گرفتیم که یک نتیجه خوب است و اعتقاد داریم که با جو همدلی در تیم بعید است که نوسان گذشته تکرار شود.

سرمربی سپاهان اصفهان افزود: با آوردن ۱۰ بازیکن جدید با محیط‌ها و عادات مختلف و کنار هم قرار دادن آنان کار سختی را داشتیم و تا رسیدن به هماهنگی طول کشید و برخی بازیکنان دیر به تیم رسیدند و بازیکنان جوان هم به پیشرفت رسیدند و در کنار بازیکنان باتجربه قرار گرفتند که همه این مجموع در کنار هم طبیعی بود که نوسان داشته باشیم. در برخی مسابقات ده‌ها موقعیت گل خلق می‌کردیم و به گل نمی‌رسیدیم ولی الان به مرحله یک‌دلی و یک‌دست‌بودن رسیده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در ادامه لیگ به نتایج مورد نظر دست یابیم.

کرانچار گفت: تیم پارس جنوبی تیم بسیار باکیفیتی است و هم در بازی رفت و هم در بازی امروز توانستند بازی خوبی را ارائه کنند و بازی خوبی را با استفاده از کیفیت خوب بازیکنان دو تیم شاهد بودیم. تلاش داشتیم تا تیم پارس جنوبی را کنترل کنیم تا موقعیت چندانی را روی دروازه ما ایجاد نکنند.

بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما