با برگزاری ۱۵ دیدار؛

قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو مشخص می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۳:۰۶
کد خبر: ۶۵۸۸۷۷
قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو مشخص می‌شود
دیدارهای هفته نهم، دهم و یازدهم (پایان دور رفت) لیگ برتر تکواندو مردان «جام خلیج فارس»، روز دوشنبه (18 دی‌ماه) با برگزاری 15 دیدار در فدراسیون تکواندو پیگیری می‌شود تا قهرمان نیم فصل این دوره از رقابت‌ها معرفی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های هفته نهم تا یازدهم از مرحله رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان "جام خلیج فارس"، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، روز دوشنبه (18 دی‌ماه) با حضور 11 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال‌شرق، لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می شود.

دیدارهای هفته نهم با مبارزه دو تیم پاس قوامین و تعاونی انقلاب شهریار آغاز می‌‌شود. در ادامه هوگوپوشان دانشگاه آزاد که توانستند خود را به رده دوم جدول برسانند به مصاف هیات تکواندو شمال‌ شرق می‌روند. کلینیک بهبد کرج نیز باید رو در روی یاسین پیشرو قرار بگیرد. اما در ادامه تیم صدرنشین لیگ (لوازم خانگی کن) و شهرداری ورامین که از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها نیز هستند برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند. آبادانی‌ها نیز باید با ملوان نداجا مبارزه کنند. لوازم ورزشی کوروش نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه رقابت‌های هفته دهم:
تیم پاس قوامین – تیم کلینیک بهبد کرج
تیم دانشگاه آزاد – تیم تعاونی انقلاب شهریار
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم – تیم شهرداری ورامین
تیم هیات تکواندو شمال شرق – تیم لوازم ورزشی کوروش
تیم لوازم خانگی کن - تیم ملوان نداجا
تیم پالایش نفت آبادان (استراحت)

برنامه رقابت‌های هفته یازدهم:
تیم پاس قوامین – تیم دانشگاه آزاد
تیم کلینیک بهبد کرج – تیم شهرداری ورامین
تیم تعاونی انقلاب شهریار – تیم لوازم ورزشی کوروش
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم – تیم ملوان نداجا
تیم هیات تکواندو شمال شرق – تیم پالایش نفت آبادان
تیم لوازم خانگی کن(استراحت)

در پایان هفته هشتم، تیم لوازم خانگی کن با کسب 20 امتیاز و تفاضل 30 همچنان در صدر جدول باقی ماند، تیم دانشگاه آزاد اسلامی که با برگزاری دیدارهای معوقه خود به رده سوم صعود کرده بود در پایان رقابت‌های هفته هشتم موفق شد با کسب 19 امتیاز و تفاضل 28 در جایگاه دوم قرار بگیرد و هوگوپوشان شهرداری ورامین نیز با 18 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز