حسین ترابپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رحمتی نقش زیادی در پیشرفت حسینی داشت/ استقلال نیاز به دروازه‌بان گرانقیمت دیگری ندارد

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۵۹۲۹۲
رحمتی نقش زیادی در پیشرفت حسینی داشت/ استقلال نیاز به دروازه‌بان گرانقیمت دیگری ندارد
مربی اسبق دروازه بان های تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حسینی در بازی‌های سختی موفق به کلین شیت شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدحسین حسینی، دروازه‌بان جوان استقلال توانست با کلین شیت مقابل تراکتورسازی به مدت 788 دقیقه رکورد بیشترین زمان متوالی بسته نگه داشتن دروازه در کل ادوار لیگ برتر فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.دروازه‌بان جوان آبی‌ها برای اینکه رکورددار گل نخوردن در لیگ برتر شود باید 57 دقیقه در بازی بعدی استقلال دروازه خود را بسته نگه دارد تا رکورد 844 دقیقه‌ای گل نخوردن را که در اختیار بهرام مودت را بشکند و با 845 دقیقه بالاتر از همه دروازه بان های تاریخ ایران بایستد.

حسین ترابپور که سابقه مربیگری دروازه بان های استقلال را دارد، درباره عملکرد خوب این روزهای حسینی به خبرنگار برنا می‌گوید:«به عنوان یک استقلالی از اینکه حسینی به رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن متوالی در لیگ برتر رسید و این رکورد را به نام استقلال کرد، بسیار خوشحالم. امیدوارم که او حالا حالاها گل نخورد و این رکورد را دست نیافتنی‌تر کند. حسینی در بازی‌های سختی موفق به کلین شیت شد و با شایستگی دست به این رکوردشکنی زد. او به خوبی توانست از فرصتی که در اختیارش قرار گرفته بود بهره ببرد و هم برای خودش موفقیت بزرگی به دست بیاورد و هم خیال استقلال را بابت داشتن دو دروازه‌بان آماده راحت کند.خوبی حسینی این است که او سن و سال کمی دارد و می تواند تا سال های آینده برای استقلال بدرخشد و با توجه به احتمال خداحافظی مهدی رحمتی از فوتبال، استقلال دیگر نیازی به خرید گلر گرانقیمت نداشته باشد.»

ترابپور ادامه می دهد:«به نظر من حسینی در سال های اخیر تصمیم های درستی گرفت.او وقتی سن و سال کمی داشت و دید نمی تواند جانشین رحمتی شود به ملوان رفت و هم کسب تجربه کرد هم دوران سربازی خود را پشت سر گذاشت.او در برگشت به استقلال هم بدون جنجال و هیاهو کنار مهدی رحمتی قرار گرفت و در فرصت مناسب در حالی که رحمتی از روزهای اوج فاصله گرفته بود جانشین او شد و خودش را نشان داد.»

مربی اسبق دروازه‌بان‌های تیم استقلال درباره رقابت حسینی و رحمتی می گوید:«نکته مهم درباره حسینی این است که او هرگز از رقابت با رحمتی خسته نشد بلکه در کنار او چیزهای زیادی یاد گرفت.همین حالا برخی از واکنش های حسینی شباهت زیادی به رحمتی دارد و این نشان می دهد او توانسته از نبوغ دروازه بانی رحمتی بهره ببرد.این خصوصیت رحمتی هم که با صداقت کنار حسینی تمرین کرد واقعا ستودنی است. از نقش رحمتی در پیشرفت حسینی غافل نشوید. رحمتی می‌توانست مثل خیلی از رقیبانی که خودش داشته، برای حسینی حاشیه بسازد و تمرکز او را به هم بزند اما نه تنها این کار را نکرده بلکه داشته‌های خود را در اختیار او می‌گذارد و مثل یک معلم راهنمایی‌اش می‌کند. نمی‌توان از حضور رحمتی در مسیر پیشرفت حسینی به راحتی گذشت.رحمتی هنوز هم یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و حضور در کنار او می‌تواند انگیزه‌های هر دروازه بانی را بالا ببرد.»

ترابپور درباره شانس رفتن حسینی به تیم ملی می گوید:«حسینی شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را دارد.او حتما باید یکی از 3 گلر ایران در جام جهانی باشد اما درباره فیکس شدنش باید منتظر نظر کی روش باشیم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز