در مهمترین سال زندگی فوتبالی‌مان هستیم؛

ترابی: زیر نظر کادر فنی تیم ملی، از مصدومیت به آمادگی رسیدم

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۹:۰۷
کد خبر: ۶۵۹۴۹۶
ترابی: زیر نظر کادر فنی تیم ملی، از مصدومیت به آمادگی رسیدم
هافبک جوان تیم کی‌روش، گفت: تیم ملی ایران می‌تواند به احترام و اعتبارش در فوتبال دنیا اضافه کند.

به گزارش گروه ورزشی برنا، مهدی ترابی درمورد اهمیت روزهای پیش‌رو برای فوتبال ایران تا آغاز جام جهانی گفت: امسال، سال سرنوشت‌سازی برای همه ماست. از یک طرف تیم ملی با توجه به شرایطی که دارد، خودش را آماده می‌کند تا عملکرد مناسبی را در جام جهانی ارائه کند و از طرف دیگر برای ما بازیکنان هم مهمترین سال زندگی فوتبالی‌مان است. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در فهرست نهایی سرمربی تیم ملی قرار بگیریم و بتوانیم از فرصت‌هایی که به دست‌مان می‌آید استفاده کنیم تا هم عضوی از تیم ملی در جام جهانی باشیم و نقشی در موفقیت تیم ملی ایفا کنیم و هم اینکه با درخشش در جام جهانی آینده فوتبالی‌مان را بسازیم.

ترابی در مورد وضعیت تیم ملی و حضور در تمرین اخیر این تیم نیز گفت: تعهد به کار و نظمی که به لحاظ حرفه‌ای در کادر فنی و مجموعه تیم ملی وجود دارد، در کنار امکاناتی که در مجموعه PEC فراهم است، باعث شده بازیکنان با خیال راحت در این تمرینات شرکت کنند و این در نهایت به سود تیم ملی و تیم‌های باشگاهی است. من خودم زمانی که مصدوم بودم، سه ماه زیر نظر کادر تیم ملی و با امکاناتی که فراهم شده تمرین کردم و هیچ دغدغه و دل نگرانی نداشتم و بعد از درمان آن مصدومیت، خوشبختانه هیچ مشکل دیگری نداشتم و توانستم دوباره به آمادگی برسم. 
ترابی در پایان گفت: با وجود شرایط خوبی که تیم ملی دارد، فکر می‌کنم تیم ملی همیشه به حمایت نیاز دارد و هر چه قدر کشور از تیم ملی حمایت کند باز هم جای حمایت بیشتر وجود دارد. من مطمئن هستم اگر برنامه‌های کادر فنی و سرمربی تیم ملی انجام شود و بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم، تیم ملی ایران می‌تواند به احترام و اعتبارش در فوتبال دنیا اضافه کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز