مهرداد جمشیدی در گفتگو با برنا:

اولین دوره مربیگری مینی گلف برگزار می‌شود/ ظرفیت کلاس‌ها ۳۵ نفر پیش بینی شد

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۴:۱۹
کد خبر: ۶۵۹۹۲۶
اولین دوره مربیگری مینی گلف برگزار می‌شود/ ظرفیت کلاس‌ها ۳۵ نفر پیش بینی شد
سرپرست انجمن مینی گلف، گفت: در دهه مبارک فجر دو دوره مربیگری درجه سه مینی گلف از تاریخ 25 تا 27 بهمن ماه در اصفهان و از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ بهمن ماه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد جمشیدی، سرپرست انجمن مینی گلف کشوردرباره برگزاری اولین دوره رسمی مربیگری درجه سه مینی گلف در گفتگو با برنا، گفت: با توجه به نیاز مبرم انجمن به آموزش مربی امسال در دهه مبارک فجر دو دوره مربیگری درجه سه مینی گلف از تاریخ 25 تا 27 بهمن ماه در اصفهان و از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ بهمن ماه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک دوره مربیگری در خراسان برای علاقمندان در نواحی شمالی کشور برگزار می‌شود، افزود:یک دوره مربیگری نیز  برای علاقمندان در نواحی جنوبی هم در اصفهان در نظر گرفته شده تا دسترسی و حضور در این دوره ها راحت‌تر شود. این دوره‌های مربیگری برای اولین بار در انجمن مینی گلف براساس  آخرین دستورالعمل برگزاری دوره های کوتاه مدت مربیگری دفتر آموزش وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

جمشیدی با تاکید بر اینکه ظرفیت کلاس‌ها را 30 الی 35 نفر پیش بینی شده است، بیان کرد: به دلیل تماس‌هایی که با فدراسیون گرفته می‌شود برای نحوه ثبت نام و حضور در این کلاس‌ها پیش بینی می‌کنم که این دوره از کلاسهای مربیگری با استقبال خوبی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: دارای مدرک دو ملی در رشته مینی گلف هستم و در این کلاس‌ها به عنوان مدرس فدراسیون آموزشهای لازم و اصولی مربیگری  را ارائه خواهم داد. در ایام دهه مبارک فجر هم چند دوره کلاس آموزشی برای دانش آموزان دبستانه دخترانه شاهد شهید فهمیده در پایه های مختلف در نظر گرفته شده تا پیش مقدمه استعدادیابی مناسب در این زمینه انجام شود. یک دوره  کارگاه آموزشی هم برای نخستین بار در جزیره کیش و با همت هیات گلف کیش در اسفند ماه برگزار می‌شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز