در آغاز دور برگشت؛

برترین‌های رنکینگ سوپرلیگ کاراته بانوان مشخص شدند

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۱:۰۲
کد خبر: ۶۶۰۴۰۴
برترین‌های رنکینگ سوپرلیگ کاراته بانوان مشخص شدند
سازمان لیگ فدراسیون رنکینگ سوپرلیگ کاراته بانوان در هفته اول دور برگشت را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بر اساس رنکینگ اعلام شده، در کاتای انفرادی، فاطمه صادقی از تیم بیمه تعاون با 189 امتیاز اول است، بهاره حسینی از تیم نارین صنعت آریا و مهناز آخوند زاده از تیم نفت امیدیه با 139 امتیاز مشترکاً در مکان دوم قرار دارند و زهره میرزاخانی از تیم هیات کاراته اصفهان با 111 امتیاز در جای چهارم قرار گرفته است.

در کاتای تیمی،تیم هیات کاراته اصفهان با ترکیب زهره میرزاخانی، مریم کریمی و فاطمه چیذری با 217 امتیاز صدرنشین است. تیم بیمه تعاون با ترکیب مهری یزدانی، مائده نصیری پی و پریسا رحمانی با 188 امتیاز و تیم پیام نور مرکزی با ترکیب زهرا سادات قطب زاده، نیلوفر باقری و زینب شنوایی با 137 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند.

در وزن 50-کیلوگرم، سحر شیروانی از هیات کاراته اصفهان با 144 امتیاز در رده نخست قرار دارد، زهرا طرازپور از تیم بیمه تعاون با 111 امتیاز دوم و سارا کریمی از تیم نفت امیدیه با 102 امتیاز در رده سوم است.

در وزن 55-کیلوگرم، فرشته موسوی از هیات کاراته اصفهان با 137 امتیاز در صدر قرار گرفته، زهرا کرم پور از تیم نفت امیدیه با 129 امتیاز دوم است و فاطمه چالاکی از تیم بیمه تعاون با 110 امتیاز در مکان سوم جای دارد.

در وزن 61-کیلوگرم، مونا قاسمی از تیم آوای رزم با 122 امتیاز اول است. شیما آل سعدی از تیم بیمه تعاون با 112 امتیاز و یگانه مرادی از تیم پیام نور مرکزی با 105 امتیاز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.

در وزن 68-کیلوگرم، زهرا یاوری از تیم پیام نور مرکزی با 127 امتیاز، حدیث صمدی از تیم آوای رزم با 105 امتیاز و نفیسه گلشنی از تیم بیمه تعاون با 91 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جای دارند.

در وزن 68+ کیلوگرم، محدثه آقایی از تیم بیمه تعاون با 180 امتیاز ، شنه کاظمی از تیم نفت امیدیه با 149 امتیاز و شادی شریعتی از تیم نارین صنعت آریا با 88 امتیاز اول تا سوم هستند.

در وزن آزاد، بهنوش نجفی از هیات کاراته اصفهان با 205 امتیاز اول است، مهدیه مهدی نیا ازتیم پیام نور مرکزی با 115 امتیاز درمکان دوم قرار دارد و روشنک شاکریان از تیم نفت امیدیه با 98 امتیاز در جای سوم ایستاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز