تا به حال درمورد قطع همکاری با من صحبتی نشده است؛

بی‌باک: اگر نیازی احساس نشود، طبیعتا می‌روم/ از عملکرد یعقوبی در چین راضی نبودم

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۳:۰۴
کد خبر: ۶۶۰۴۸۵
بی‌باک: اگر نیازی احساس نشود، طبیعتا می‌روم/ از عملکرد یعقوبی در چین راضی نبودم
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: هیچ صحبتی در مورد قطع همکاری با من نشده ولی در هر صورت اگر نیازی نباشد طبیعتا می روم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی بی باک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که آیا درمورد قطع همکاری با تیم ملی صحبتی از سوی مسئولان فدراسیون تکواندو با وی مطرح شده یا نه گفت: من تازه از چین برگشتم و در این مورد هیچ صحبتی نشده است. به هر صورت تا زمانی که نیاز باشد در خدمت تیم ملی کشورم هستم و طبیعتا زمانی که نیاز نباشد هم می روم.

وی درمورد عملکرد یعقوبی و حسینی در اولین دور رقابت های گرند اسلم عنوان کرد: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که مشکلات زیادی درمورد اعزام به چین داشتیم. مشکل ویزا و دیر رسیدن و کم کردن وزن واقعا بچه ها را اذیت کرد و ابوالفضل یعقوبی به شدت در این مورد اذیت شد اما با همین وضعیت هم از او توقع بیشتری داشتیم و در کل از عملکردش راضی نبودم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه گفت: اما میرهاشم حسینی خیلی خوب مبارزه کرد و نسبت به گذشته با پیشرفت چشم گیری درمورد او روبرو شدیم. مقابل حریفان و قهرمانان جهان و المپیک نمایش خوبی داشت و اگر مشکلات داوری نبود می توانست اولین مدال گرنداسلم را در کارنامه خودش جا کند. در برابر حریف روس در بازی رده بندی واقعا اخطار بی دلیلی به او دادند و همین موضوع اجازه رسیدن به برنز را در چین از او گرفت.

بی باک در انتها تصریح کرد: در هفته سوم مسابقات سجاد مردانی با هدایت علیرضا نصرآزادانی در این میدان روی شیاپ چانگ می رود که امیدوارم شاهد موفقیت او باشیم.

نظر شما