حضور فرجی در کمیته ملی المپیک برای کاراته خوب است؛

پناهی: حضورم در انتخابات احتمالی فدراسیون بستگی به شرایط دارد

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۰:۲۷
کد خبر: ۶۶۰۸۰۲
پناهی: حضورم در انتخابات احتمالی فدراسیون بستگی به شرایط دارد
رئیس پیشین فدراسیون کاراته گفت: با توجه به توانایی های فرجی، امیدوارم خانواده کاراته دست به دست هم بدهند تا او بتواند در صورت حضور در کمیته المپیک به فعالیت بپردازد و این موضوع می تواند به سود کاراته هم تمام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس احمد پناهی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به هرحال در صورت رفتن فرجی به کمیته ملی المپیک انتخاب دیگری را در کاراته شاهد خواهیم بود و در این میان همه اعضای خانواده بزرگ کاراته باید برای رسیدن به نتیجه ای مناسب دست در دست هم بگذارند. اینکه من در انتخابات احتمالی حضور پیدا می کنم یا نه بستگی به زمان و شرایط دارد.

وی ادامه داد: بالاخره کاراته در خون ما است و هیچ کدام از ما نمی توانیم در مورد آینده و سرنوشت این رشته که حالا المپیکی شده بی‌تفاوت باشیم. اینکه رئیس فعلی کاراته بتواند درکمیته ملی المپیک حضور داشته باشد با توجه به بحث حضور در المپیک‌ و شناختی که فرجی نسبت به این رشته پیدا کرده می تواند فرصت بزرگی برای پیشرفت و‌ توسعه این رشته باشد.

رئیس پیشین فدراسیون کاراته عنوان کرد: تمام کشورها در حال سرمایه گذاری برای درخشش در المپیک هستند و ما نباید از این قاعده مستثنی باشیم. درست است که در حال حاضر نفرات با تجربه و‌ خوبی در اختیار کادر فنی است اما در این میان نیاید از پشتوانه سازی و تقویت آینده سازان این رشته غافل شویم. زمان مناسبی تا المپیک‌۲۰۲۰ پیش رو است و باید بهترین بهره وری را از زمان پیش رو ببریم.

پناهی گفت: در یکسال گذشته سمت های خوبی در شورای داوران و کمیته فدراسیون جهانی گرفته شده و در کنار این موضوعات تیم های ملی نتایج خوبی را در میادین کسب کرده اند. باید این روند ادامه داشته باشد و‌ تنها با همدلی و وفاق این کار ممکن است.

نظر شما