نفرات خوبی را در اختیار داریم؛

افاضلی: امیدوارم آجرلو و گل‌محمدی موفق باشند/ باید به خود باوری برسیم و نتایج قبلی را جبران کنیم

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۳:۲۲
کد خبر: ۶۶۱۴۷۱
افاضلی:  امیدوارم آجرلو و گل‌محمدی موفق باشند/ باید به خود باوری برسیم و نتایج قبلی را جبران کنیم
سرمربی نفت تهران گفت: ر این دو هفته که شروع کرده‌ایم با دو تیم بسیار قوی بازی کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی برنا، هومن افاضلی پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل تراکتورسازی گفت: بازی مشکلی برای ما بود. در این دو هفته که شروع کرده‌ایم با دو تیم بسیار قوی بازی کرده‌ایم. یکی از بهترین تیم‌های آسیا و یکی از بهترین تیم‌های لیگ.

افاضلی در ادامه گفت: هیچ تیمی مانند تراکتور در نیم فصل دوم بازیکن نگرفت و بازیکنان با کیفیتی را جذب کرد و به بهترین شکل تقویت شدند. امروز تراکتورسازی در مالکیت توپ خیلی خوب بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما بدست آوردند. متاسف هستم که یحیی بخاطر شکست مقابل من تحت فشار قرار گرفت که البته این مساله در فوتبال ما طبیعی است. امیدوارم آجرلو و گل‌محمدی در ادامه راه موفق باشند.

سرمربی نفت تصریح در خصوص شرایط تیمش گفت: نفرات خوبی را در اختیار داریم. بازیکنانی را که سابقه حضور در استقلال، پرسپولیس و حتی جام جهانی و باشگاه‌های جهان را دارند. رفته رفته باید به خود باوری برسیم که می‌توانیم پیروز شویم، جایگاه نفت اینجا نیست و باید به دنبال این باشیم که نتایج قبلی را جبران کنیم.

 وی در مورد انتقادات به نوع بازی تیمش و دفاع اتوبوسی، گفت: این موضوع را قبول ندارم. چرا که در حال حاضر با توجه به شرایطی که داریم باید نتایج گذشته را جبران کنیم. بار دیگر تاکید می‌کنم که باید به خودباوری برسیم تا این نتایج جبران شود. جایگاه نفت اینجا نیست و حتماً جبران خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز