نباید گل ما را لوث کنند؛

ویسی: امروز جنگنده بودیم/ باید جام را درخوزستان نگه‌داریم

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۶:۴۳
کد خبر: ۶۶۱۴۸۳
ویسی: امروز جنگنده بودیم/ باید جام را درخوزستان نگه‌داریم
سرمربی استقلال خوزستان گفت: وقتی برد بیاوریم همه چیز درست می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی برنا، عبدالله ویسی پس از پیروزی مقابل پدیده گفت: در ابتدا به تماشاگران تبریک می‌گویم که سنگ تمام گذاشتند. بازی از نظر فنی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول کنترل بازی در دست ما بود. از تمام مسئولانی که در فصل نقل و  انتقالات به ما کمک کرده‌اند تا تیم تقویت شود، تشکر می‌کنم. اضافه شدن یعقوب کریمی، محمد شریفی و کلاه‌کج می‌تواند آینده تیم ما را بهتر کند. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم مثل امروز جنگنده بازی کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد جام حذفی، گفت: ما برای جام حذفی هم دوراندیشی می‌کنیم تا جام در خوزستان بماند. ابتدا امیدوارم دو تیم خوزستانی به فینال برسند و دوم اینکه اگر این طور نشد، جام به استقلال خوزستان تعلق بگیرد.

ویسی در ادامه گفت: بازی‌سازی یعنی توپ از دفاع به هافبک‌ها و بعد به حمله برسد. استرسی که در ساق بچه‌های ما بود اجازه نمی‌داد خوب بازی کنیم و گل می‌خوردیم. با کم شدن این فشارها و استرس نتایج بهتری می‌گیریم.

وی در مورد تیم پدیده، گفت: آنها بازیکنان بزرگی داشتند اما 6 امتیازی که از دست داده بودند روح و روانشان را خراب کرده بود. امروز ما باید برنده می‌شدیم که شدیم.

ویسی در مورد اینکه سرمربی حریف گفته است 70 دقیقه برتر بودیم و روی یک اشتباه خودمان گل خوردیم، گفت: اینکه بخواهیم بعد از بازی تیم حریف را دست کم بگیریم و حرف بزنیم خوب نیست. تا تیمی اشتباه نکند، گلی زده نمی‌شود. ما دقیقا از نقطه‌ای که آنها پیش از این گل خورده بودند، به گل رسیدیم و روی آن کار کرده بودیم. نباید گلی که ما زده بودیم را لوث کنند و بگویند اشتباه خودمان بود.

وی در مورد داوری، گفت: بعد از بازی هیچ وقت به داوری اعتراض نمی‌کنم در بدترین شرایطی هم که داشتیم و 4 یا 6 گل هم خورده‌ایم چیزی در مورد داوری نگفتیم. مکوندی استحقاق اخراج را نداشت و نمی‌دانم چرا داور این کار را کرد. او روی خطا اعتراض داشت نه آفساید.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد جذب دانیال ماهینی و مهدی مؤمنی گفت: همه چیز خوب است و خوب‌تر هم می‌شود. وقتی برد بیاوریم همه چیز درست می‌شود و مردم خوزستان هم خوشحال می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز