لیگ دسته یک؛

دیدار حساس و خارج از خانه توپکاه و کاله جوان در مسابقات والیبال

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۲۱۵۰
دیدار حساس و خارج از خانه توپکاه و کاله جوان در مسابقات والیبال
هفته سیزدهم لیگ دسته یک فردا یکشنبه با شش دیدار پیگیری می شود و تیم های توپکاه بابلسر و کاله جوان در دیدارهای حساس خارج از خانه برای سهمیه پلی آف مبارزه خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام شهید «محسن حججی» روز پنج شنبه با یک دیدار در سیرجان آغاز شد و شش دیدار دیگر این هفته روز یکشنبه در شهرهای ارومیه، نور، قزوین، مریوان ، کرمان و اراک پیگیری می شود.

در گروه یک لیگ دسته یک مردان حضور تیم های شهرداری جوان ارومیه، راه یاب ملل مریوان و شهرداری قزوین در مرحله پلی آف قطعی شده است و دو تیم توپکاه بابلسر (هفت برد و 24 امتیاز) و کاله  جوان آمل (هفت برد و 19 امتیاز) برای یک سهمیه باقی مانده این گروه تلاش می کنند و این هفته این تیم ها در بازی های خارج از خانه به دنبال سهمیه پلی آف هستند.

تیم توپکاه بابلسر در قزوین به مصاف شهرداری این شهر می رود که با هشت برد و 23 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. قزوینی ها نگرانی بابت صعود ندارند، اما به دنبال جایگاه بهتر در جدول برای بازی های آسانتر در مرحله پلی آف هستند. توپکاه در دیدار رفت سه بر دو مغلوب شهرداری قزوین شد و این هفته در اندیشه جبران نتیجه است اما رقابت با نماینده قزوین در زمین حریف کار آسانی برای آنان نخواهد بود.

تیم شهرداری جوان ارومیه نیز که با 9 برد و 25 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد، این هفته میزبان کاله جوان آمل است که برای صعود به مرحله پلی آف اجازه شکست برابر حریفان را ندارد.

نماینده ارومیه برای اینکه در صدر بماند نیاز به شکست کاله جوان دارد و در صورت شکست برابر میهمان خود باید منتظر نتیجه دیدار راه یاب ملل مریوان با ملوان تهران برای تعیین جایگاهش باشد.

کاله جوان در دیدار رفت سه بر یک مغلوب نماینده ارومیه شد و این هفته در بازی خارج از خانه به دنبال جبران نتیجه دور رفت است.

در صدمین مسابقه لیگ دسته یک مردان سال 96 تیم راه یاب ملل مریوان که با هشت برد و 26 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، میزبان ملوان تهران خواهد بود. ملوان با چهار برد و 10 امتیاز در رتبه هفتم است و دیگر امیدی به حضور در مرحله پلی آف ندارد. اما نماینده مریوان به دنبال کسب پیروزی و قرار گرفتن در صدر جدول این گروه است.

بیمه رازی نور میزبان آخرین دیدار گروه یک در هفته سیزدهم لیگ دسته یک مردان کشور است و از تیم مقاومت مهاباد پذیرایی خواهد کرد. مقاومت با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه ششم و بیمه رازی نور با یک برد و دو امتیاز در جایگاه هشتم هستند. دو تیم به پایان مسیر امسال خود در لیگ دسته یک نزدیک می شوند و امیدی به حضور در مرحله پلی آف ندارند.

در گروه دوم لیگ دسته یک تیم های شهروند اراک (8 برد و 25 امتیاز) و صنایع اردکان (هفت برد و 21 امتیاز) در حالی به مصاف یکدیگر می روند که رتبه های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و حضور دو تیم در مرحله پلی آف قطعی شده است.

دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود نماینده اردکان شد و تیم صدرنشین شهروند اراک این هفته با دو هدف تثبیت صدرنشینی و جبران نتیجه دور رفت به میدان می رود.

تیم لاستیک بارز کرمان که با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه چهارم این گروه قرار دارد، این هفته در کرمان میزبان عقاب نهاجا است. نماینده کرمان در صورت شکست میهمان خود صعودش به مرحله پلی آف قطعی می شود زیرا تیم پالایش نفت آبادان که با پنج برد و 17 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد، این هفته استراحت دارد.

عقاب نهاجا نیز با سه برد و هشت امتیاز در جایگاه ششم جدول است و امیدی برای حضور در مرحله پلی آف ندارد. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود لاستیک بارز کرمان شد و پیروزی نماینده کرمان بر عقاب به دور از انتظار نیست.

تیم گل گهر سیرجان روز پنج شنبه در نخستین دیدار این هفته لیگ دسته یک میزبان کریمه قم بود و در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ حریف خود را شکست داد تا به هفتمین برد خود دست یابد و با ۲۰ امتیاز در رتبه سوم گروه قرار گیرد و صعودش به مرحله پلی آف قطعی شود.

برنامه شش دیدار هفته سیزدهم لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

گروه یک:

ارومیه، ساعت 16: شهرداری جوان ارومیه – کاله جوان

نوز، ساعت 16: بیمه رازی نور – مقاومت مهاباد

قزوین، ساعت 16: شهرداری قزوین – توپکاه بابلسر

مریوان، ساعت 16: راه یاب ملل مریوان – ملوان تهران

گروه دوم:

کرمان، ساعت 16: لاستیک بارز کرمان – عقاب نهاجا

اراک، ساعت 16: شهروند اراک – صنایع اردکان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز