رضا شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هواداران پرسپولیس طارمی را فراموش کنند/ تمدید قرارداد با برانکو را باید به فال نیک گرفت

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۲۲۲۶
هواداران پرسپولیس طارمی را فراموش کنند/ تمدید قرارداد با برانکو را باید به فال نیک گرفت
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر جای طارمی بودم، در پرسپولیس می ماندم و دل هواداران را بدست می آوردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره برد این تیم مقابل سیاه جامگان به خبرنگار برنا گفت: به طور کلی در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت می شود، به ویژه وقتی شما با یک تیم انتهای جدولی بازی داشته باشید آن هم در زمین حریف، تیم مقابل امتیاز می خواهد و بازیکنان سیاه جامگان مانند اکثر تیم ها مقابل پرسپولیس در مرکز زمین تجمع کردند و پرسپولیس هم توانست از برتری خود در این بازی به بهترین شکل استفاده کند. در این مواقع  بهترین راه برای به گل رسیدن، استفاده شوت های از راه دور، ضربات ایستگاهی و از همه مهم تر ارسال از جناحین است که خدا را شکر پرسپولیس توانست مزد زحماتش را با پافشاری روی حملات بگیرد و سه امتیاز این دیدار را کسب کند و اختلاف خود با تیم های دوم و پایین تر را بیشتر کند.

وی در ادامه با اشاره به تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت: بنده این تمدید قرارداد را به فال نیک می گیرم و امیدوارم پرسپولیس با کاهش محرومیت پنجره نقل و انتقالات بتواند در آسیا درخشش داشته باشد.

بخش پایانی صحبت های رضا شاهرودی، واکنش ملی پوش کشورمان در جام جهانی 98 به موضوع رفتن مهدی طارمی از جمع سرخپوشان بود. او درباره این موضوع تصریح کرد: در مصاحبه یکی، دو هفته گذشته خود تاکید کردم اگر جای طارمی بودم در پرسپولیس می ماندم و دل هواداران را به دست می آوردم. ضمن آن که لیگ قهرمانان ویترین خوبی برای ترانسفرش بود. او ادعا می کرد می خواهد برود و در اروپا بازی کند و سرانجام آن را هم دیدیم! از هواداران پرسپولیس خواهش می کنم طارمی را فراموش کنند و تمرکز خود را روی قهرمانی در لیگ و حمایت از تیم بگذارند.

نظر شما