علیرضا نصرآزادانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات گرنداسلم کیفیت بالایی داشت/ مردانی می‌توانست طلایی شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰:۴۰
کد خبر: ۶۶۲۴۰۹
مسابقات گرنداسلم کیفیت بالایی داشت/ مردانی می‌توانست طلایی شود
مربی تیم ملی تکواندو گفت: متاسفانه سجاد مردانی با بدشانسی روبرو شد وگرنه شایستگی مدال طلا را داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا نصرآزادانی، مربی تیم ملی تکواندو ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره عملکرد ملی پوشان در مسابقات گرند اسلم که به میزبانی چین برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات هم به لحاظ کیفیت و هم از نظر داوری در سطح خیلی بالایی برگزار شد. در این مسابقات دوازده تکواندو کار برتر دنیا حضور داشتند که اکثر آن ها یا مدال طلا جهان یا مدال المپیک را داشتند و واقعا گرفتن مدال در این مسابقات کار بسیار دشواری است.

نصرآزادانی ادامه داد: سجاد مردانی هم مسابقات سنگینی را پشت سر گذاشت، در دور اول حریفی از کره را شکست داد که یکی از حریفان جدی او در این دوره از رقابت‌ها بود، در دور دوم حریفی از کشور آذربایجان که قهرمان المپیک و جهان بود و در دوره نیمه نهایی با نماینده روسیه که امسال مدال برنز قهرمانی جهان و در گرندپری مراکش‌مدال نقره را در اختیار داشت مبارزه کرد، اما متاسفانه در مسابقه نهایی من فکر می کنم با بدشانسی روبه رو شد و بازی را تمام شده دید و مساوی شد و با رای داور بازنده مسابقه شد.

وی افزود: سجاد مردانی واقعا شایستگی کسب مدال طلا را داشت اما با بدشانسی روبه رو شد و در بازی رده بندی توانست حریف کرواسی را که از قهرمانان خوب در تکواندو به حساب می آید را شکست دهد و به مدال برنز مسابقات دست پیدا کند. امیدوارم در مسابقات پیش رو نتیجه بهتری را کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز