نشست هیات ریسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک؛

خسروی وفا: چهار سالی که گذشت در تاریخ پارالمپیک ماندگار خواهد شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۲۴۳۷
خسروی وفا: چهار سالی که گذشت در تاریخ پارالمپیک ماندگار خواهد شد
یک صد و پنجاه و سومین نشست هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این نشست با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته، مسعود اشرفی، دبیرکل و اعضای هیات رییسه و اجرایی در محل کمیته ملی پارالمپیک برپا شد.

محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک در نشست صبح امروز با قدردانی و تقدیر از تلاش های اعضای هیات رییسه و اجرایی کمیته در چهار سال گذشته گفت: دوره چهار ساله ای که پشت سر گذاشتیم دوره ای است که در تاریخ پارالمپیک ماندگار است.

وی در ادامه اظهار داشت: ثبت 24 مهر ماه به عنوان روز ملی پارالمپیک، تصویب قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک که در تاریخ دهم شهریور ماه سال نود و پنج در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و ابلاغ قانون انتزاع که از سوی ریاست محترم جمهور اعلام شد از یادمانهای تاریخی کمیته ملی پارالمپیک است.

رییس کمیته در ادامه افزود: ورزشکاران پارالمپیکی نیز در این دوره درخشان بودند؛کسب جایگاه چهارم آسیا در مسابقات پاراآسیایی اینچئون، مقام پانزدهم مسابقات پارالمپیک ریو و نایب قهرمانی جوانان در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات از موفقیت های برجسته ورزشکاران پارالمپیکی ما دراین دوره چهار ساله بود.

نشست صبح امروز هیات رییسه با گزارش مسعود اشرفی دبیرکل از فعالیت های یک ماه اخیر کمیته ملی پارالمپیک آغاز شد. در جلسه صبح امروز همه اعضای هیات رییسه و اجرایی حضور داشتند.

بخش دیگر جلسه هیات رییسه و اجرایی کمیته با گزارش شهرام منکرسی مشاور در امور برنامه ریزی و نظارت کمیته ملی پارالمپیک دنبال شد که وی ضمن تشریح فعالیت های شورای تدوین و شورای راهبردی کمیته روند طراحی و تدوین برنامه استراتژیک پنج سال آینده را برای اعضا تشریح کرد. منکرسی با بیان این نکته افزود: در حال حاضر چشم انداز، بیانیه، ماموریتها، ارزش های محوری، نقاط ضعف و قوت ترسیم شده است و در مراحل پر اهمیت طراحی و تدوین استراتژی پنج ساله کمیته ملی پارالمپیک قرار داریم.

لازم به ذکر است نشست امروز هیات رییسه و اجرایی از ساعت شش و نیم صبح  آغاز شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز