سرخپوشان به آینده امیدوار هستند؛

رکورد جذاب پرسپولیس برای هواداران

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۹:۴۳
کد خبر: ۶۶۲۶۵۵
رکورد جذاب پرسپولیس برای هواداران
تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند رکورد لیگ برتر در اختلاف امتیاز با تیم دوم را که خود در اختیار دارد ارتقا ببخشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان فصل گذشته مقتدرانه‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را به نام خود رقم زدند. در فصل گذشته همچنین بیشترین فاصله امتیازی بین تیم اول و دوم در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ 3 هفته مانده به پایان بازی‌ها ضمن ثبت قهرمانی خود، فاصله 12 امتیازی با تیم دوم را رقم زدند. این بهترین حد نصاب در لیگ برتر بود که شاید برای فصل جاری بار دیگر توسط پرسپولیس ارتقا یابد.

پرسپولیس در حال حاضر فاصله‌ای یازده امتیازی با تیم دوم ایجاد کرده است. برانکو ایوانکوویچ همواره تاکید دارد که تیمش نه برای رکوردها، بلکه برای قهرمانی و ثبت پیروزی‌ها به میدان می‌رود تا هواداران را خوشحال کند. با این وجود از جذابیت‌های روزهای فوتبال، جابجایی همین حدنصاب‌ها است که دستمایه بحث‌های هواداری در شبکه‌های اجتماعی نیز قرار دارد.

پرسپولیس سال قبل حدنصاب قهرمانی با اختلاف 9 امتیاز را برای لیگ برتر، ثبت کرد که گذر از آن برای سرخپوشان میسر خواهد بود. با توجه به داده‌های آمارنویسان فوتبال ایران، بهترین حد نصاب در کل ادوار رقابت باشگاهی سراسری در ایران نیز در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دارد. سرخپوشان در سال 77 و هشتمین دوره لیگ آزادگان با اختلاف 12 امتیاز نسبت به تیم دوم قهرمان شدند و در همین فصل در هفته 26 بازی‌ها حد نصاب فاصله 16 امتیازی با تیم دوم را ثبت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز