مراسم معارفه رییس جدید فدراسیون بسکتبال برگزار شد؛

طباطبایی: به سوی ساختن بسکتبالی با برنامه و پویا قدم بر میداریم

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۱:۰۸
کد خبر: ۶۶۲۶۷۸
طباطبایی: به سوی ساختن بسکتبالی با برنامه و پویا قدم بر میداریم
مراسم معارفه رییس جدید فدراسیون بسکتبال عصر امروز برگزار و حکم وزیر ورزش و جوانان به وی تقدیم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این مراسم مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه ضمن ابلاغ سلام گرم وزیر ورزش و جوانان برای خانواده بسکتبال گفت: دکتر سلطانی فر همواره تاکید به آرامش در تمام رشته های ورزشی دارند که از زمان حضورشان در وزارت ورزش این موضوع در تمام رشته ها با جدیت دنبال می شود و قطعا با روحیه ای که در رامین طباطبایی سراغ دارم این اتفاق در بسکتبال خواهد افتاد.

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها نیز با اشاره به برگزاری 18 مجمع در ماه های گذشته توسط وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکید شخص وزیر این است که هیچ فدراسیونی حتی الامکان با سرپرست اداره نشود و بلافاصله انتخاباتش برگزار شود.

وی افزود: بسکتبال رویدادهای مهمی مثل انتخابی جام جهانی و بازی های آسیایی جاکارتا را پیش رو دارد و امروز با پایان رقابت همه باید کنار رئیس جدید فدراسیون باشیم تا به اهداف خود در بسکتبال برسد.

رامین طباطبایی رییس جدید فدراسیون نیز با تاکید بر وفاق، همدلی و آشتی ملی در بسکتبال گفت: از زحمات محمود مشحون در این رشته تشکر میکنم و به سوی همه دست یاری دراز می کنم. رقبای دیروز در انتخابات رفقای امروز هستند و قطعا با کمک بزرگان و پیشکسوتان به سوی ساختن بسکتبالی با برنامه و پویا قدم بر می داریم.

در این مراسم جمعی از مربیان، بازیکنان، پیشکسوتان و اهالی رسانه نیز حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز