با موضوع بررسی عملکرد بازیکنان؛

نشست‌های تخصصی کولاکوویچ با سرمربیان لیگ برتری

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۷:۵۰
کد خبر: ۶۶۳۰۳۷
نشست‌های تخصصی کولاکوویچ با سرمربیان لیگ برتری
نشست های تخصصی با سرمربیان تیم های لیگ برتری از جمله برنامه های فشرده سرمربی تیم ملی والیبال در روزهای اخیر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2018 چند رویداد مهم از جمله «لیگ ملت های والیبال»، «بازی های آسیایی اندونزی» و «مسابقات قهرمانی مردان جهان» در ایتالیا و بلغارستان را پیش رو دارد.

بررسی عملکرد بازیکنان تیم های لیگ برتری از جمله محورهای کاری سرمربی تیم ملی است که در نشست های تخصصی با سرمربیان تیم های لیگ برتری به این موضوع می پردازد.

این نشست ها در چند محور برگزار می شود که دیدگاه سرمربیان لیگ برتر از تیم و شاگردان خودشان نخستین محور است. کولاکوویچ که ارزیابی کلی از بازیکنان لیگ برتری دارد در صحبت با سرمربیان به دنبال موضوعات دیده نشده به ویژه صفات اخلاقی و روانی بازیکنان است که در فیلم دیدارهای لیگ برتری به درستی مشخص نمی شود.

همچنین سرمربی تیم ملی والیبال نظرات سرمربیان درباره دیگر تیم های لیگ برتری و بازیکنان شاغل در این رقابت ها را می پرسد، زیرا آنان در جدال رو در رو شاخت خوبی از بازیکنان به دست می آوردند. هدف ایگور این است که بازیکن شاخصی از قلم نیافتد و اگر نسبت به بازیکنی شک دارد، اطلاعاتش تکمیل شود و در نهایت همه بازیکنان خوب به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال روز گذشته با ساسان خداپرست سرمربی تیم شهرداری ارومیه نشست داشت، صبح امروز (دوشنبه) با محمد وکیلی گفت وگو کرد و عصر نیز با مصطفی کارخانه صحبت خواهد کرد. وی در روزهای آینده نیز با دیگر سرمربیان لیگ برتری نشست تخصصی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال روز چهارشنبه در اردکان نیز با عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز و عباسعلی میرحسینی سرمربی خاتم اردکان نشست خود را برگزار خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز