با نگاه عدالت محور توانستیم امکانات خوبی را ایجاد کنیم؛

سلطانی‌فر: در ۱۶ دوره گذشته المپیک کارنامه بدی نداشتیم/ می‌توانیم افتخارآفرینی‌های بیشتری داشته باشیم

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۶:۱۳
کد خبر: ۶۶۳۱۵۴
سلطانی‌فر: در ۱۶ دوره گذشته المپیک کارنامه بدی نداشتیم/ می‌توانیم افتخارآفرینی‌های بیشتری داشته باشیم
وزیر ورزش و جوانان، گفت: ما نگاه کلی که به 16 دوره المپیک که حضور داشتیم نگاه می‌ کنیم کارنامه بدی نداشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک به ریاست دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون ها و ورزشکاران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

مسعود، سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پایان این انتخابات، گفت: خسته نباشید می گویم به همه عزیزانی که در این مجمع حضور پیدا کردد و در برگزاری این‌ مجمع بسیار باشکوه کمک کردند. توانستیم در یک فضای آرام و توام با تفاهم یک رقابت برای کسب کرسی‌های کمیته ملی المپیک را رقم بزنیم. 

وی با اشاره به اینکه جان باختن تعدادی از هموطنانمان را در حادثه کشتی سانچی تسلیت می گویم و برای خانواده هایشان صبر مسئلت می نمایم، افزود:  تشکر می کنم از زحمات کیومرث هاشمی که من شاهد بودم که ایشان با تدبیر کاری کردند که همه امور در چارچوب قانونی به بهترین شکل انجام بگیرد و این مجمع با شکوه برگزار شود. ما دلمان می خواست که ایشان همچنان کنار هیات اجرایی بودند.

سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه  مهندس هاشمی در این چهار سال خدمات ارزنده ای را انجام دادند و برای کسانی که تازه انتخاب شدند آرزوی موفقیت می کنم. ما نگاه کلی که به 16 دوره المپیک که حضور داشتیم نگاه می کنیم کارنامه بدی نداشتیم، بیان کرد: بیشترین مدالی که توانستیم بگیریم به برکت جمهوری اسلامی بوده که با نگاه عدالت محور توانستیم امکانات خوبی را احداث کنیم. 

وی ادامه داد: تلاش می کنیم در بازی های آسیایی جاکارتا نمایش بهتری داشته باشیم. در المپیک 2020 روی رشته های دیگر هم حساب کنیم و فقط به کشتی، وزنه برداری و تکواندو اکتفا نکنیم و باعث شویم در کشور غرور ملی ایجاد کنیم. تمرکز ویژه ای برای ورزش های مادر داریم به خصوص روی دوومیدانی سرمایه گذاری خواهیم کرد. برای رشته های تیمی نیز سعی می کنیم راهی را که در والیبال آغاز کردیم را در رشته هایی مانند هندبال و بسکتبال نیز ادامه دهیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه  در فوتبال اتفاق خوبی افتاده و سعی می کنیم در این دوره از جام جهانی با برنامه ریزی نتیجه بهتری کسب کنیم، اضافه کرد: ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک 2020 از هشت ماه پیش آغاز کردیم و سعی می کنیم در خیلی از رشته‌ها که ظرفیت‌ بالایی داریم افتخارآفرینی کنیم.از صبر و حوصله ای که همه اعضای مجمع داشتند که این جلسه پربار برگزار شود از همه ممنونم. اقدامات خوبی انجام شد و برای هاشمی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در دوره جدید مشکلاتی که داشتیم برطرف شود.

وزیر ورزش و جوانان، گفت:  از ظرفیت ها و توانایی های هاشمی تشکر‌ می کنم و از ایشان در وزارت ورزش استفاده خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز