یوسف کرمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیپلماسی قوی صالحی امیری برای ورزش ایران کارساز است/ آینده روشنی در انتظار جامعه ورزش خواهد بود

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۹:۰۱
کد خبر: ۶۶۳۲۹۱
دیپلماسی قوی صالحی امیری برای ورزش ایران کارساز است/ آینده روشنی در انتظار جامعه ورزش خواهد بود
عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: صالحی امیری سابقه مدیریتی درخشان در کارنامه خود دارد و در هر جایی که مشغول به خدمت بوده دستاوردهای مثبتی را به جا گذاشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یوسف کرمی تکواندوکار سابق تیم ملی ایران و دارنده مدال برنز المپیک آتن درخصوص برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک و انتخاب رضا صالحی امیری به عنوان رییس جدید کمیته صحبت کرد.

کرمی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به ظرفیت‌های بالای صالحی امیری در امور اجرایی اظهار داشت: بهرحال وقتی ایشان با اکثریت آرا انتخاب شدند امید زیادی وجود دارد که روند روبه رشد ورزش کشور را بهبود ببخشند. امیدوارم تیمی که در کنار ایشان قرار دارد همه دست به دست هم بدهند تا بتوانند اتفاقات خوبی را برای جامعه ورزش رقم بزنند.

عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ادامه داد: صالحی امیری سابقه مدیریتی درخشان در کارنامه خود دارد و در هر جایی که مشغول به خدمت بوده دستاوردهای مثبتی را به جا گذاشته است. قطعا با وجود ظرفیت‌های خوب و دیپلماسی قوی که وی در اختیار دارد می‌تواند در پیشرفت ورزش نیز از آن بهره بگیرد. کسانی نیز که به عنوان نواب رییس و برای دیگر مسئولیت‌های این کمیته انتخاب شدند همگی از شناخته‌ شده‌های ورزش هستند و فکر می‌کنم با حضور این عزیزان وضعیت مطلوبی در ورزش کشور حکمفرما شود.

نظر شما