باید ظرفیت خوبی را برای مشارکت مردم فراهم کنیم؛

احمدی: مخاطب اصلی ورزش مردم هستند/ حرمت دهه فاطمیه را در ایام دهه فجر حفظ خواهیم کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۵:۳۲
کد خبر: ۶۶۳۴۶۶
احمدی: مخاطب اصلی ورزش مردم هستند/ حرمت دهه فاطمیه را در ایام دهه فجر حفظ خواهیم کرد
معاون امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: باید کمیته‌ای تشکیل شود تا هیات‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها تعامل و هماهنگی داشته باشند تا مسابقات به بهترین نحو برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی، در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر وزارت ورزش و جوانان با نمایندگان فدراسیون‌ها، گفت: مسابقات بین‌المللی نیاز به شرایط خاص دارد، باید هماهنگی با بخش‌های مختلف برای برگزاری این رویدادها انجام شود. استان‌ها هم در برگزاری این مسابقات بین المللی دخیل هستند و میزبانی به عهده دارند. باید کمیته‌ای تشکیل شود تا هیات‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها تعامل و هماهنگی داشته باشند تا مسابقات به بهترین نحو برگزار شود. 

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی جام تختی با میزبانی تبریز برگزار خواهد شد، افزود: برای دریافت بودجه و اعتبارات هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد تا با حمایت اعتباری بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند. پیوست فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای باید برای برگزاری مسابقات مدنظر قرار گیرد و هر رویداد بین‌المللی نیاز به اطلاع رسانی مناسب دارد.

وی ادامه داد: مخاطب اصلی ورزش مردم هستند. باید ظرفیت خوبی را برای مشارکت مردم فراهم کنیم. رویداد بین‌المللی فرصت مناسبی است که مردم به رشته‌های ورزشی توجه کنند. باید هماهنگی لازم با آموزش و پرورش شکل گیرد تا از ظرفیت دانش آموزان استفاده شود و با حضور آنها برای تماشای مسابقات باعث خواهد شد تا جذابیت این بازی‌ها افزایش یابد و مسابقات بدون تماشاگر نباشد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری افتتاحیه مسابقات، هماهنگی لازم با مسئولان مربوطه شکل گیرد، افزود: دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه همزمانی دارد و باید نکات لازم در برگزاری برنامه‌های و مسابقات رعایت شود. مسابقات بانوان داریم که حتما شئونات اسلامی باید رعایت شود تا حاشیه‌ای شکل نگیرد. عده‌ای دنبال حاشیه هستند تا بزرگنمایی کنند برای همین باید شئونات لازم برای برگزاری مسابقات بانوان رعایت شود.

احمدی با اشاره به اینکه حوزه امنیت و انتظامی باید هماهنگی لازم برای برگزاری مسابقات بین‌المللی را صورت دهد، گفت: نظم برگزاری مسابقات بسیار مهم است. اگر زمان بندی مناسبی را در نظر گرفتیم حتما توجه شود تا مسابقات با برنامه و شرایط مطلوب تری برگزار شود و اگر برنامه‌ای جنبی فرهنگی ویژه پیش‌بینی شد ملاحظات لازم توجه شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز