برگزاری مسابقات والیبال؛

لیگ دسته یک به ایستگاه پایانی مرحله مقدماتی رسید

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۴:۵۱
کد خبر: ۶۶۳۵۳۱
لیگ دسته یک به ایستگاه پایانی مرحله مقدماتی رسید
هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ دسته یک مردان روزچهارشنبه 27 دی در حالی با هفت دیدار پیگیری می شود که تنها 2 تیم برای مشخص شدن 1 سهمیه دیگر مرحله پلی آف به مصاف حریفان می روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم و پایانی دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه در شهرهای مهاباد، آمل، تهران، مریوان، سیرجان، قم و اردکان پیگیری می شود.

این بازی ها در حالی پیگیری می شود که حضور هفت تیم شهروند اراک، صنایع اردکان، لاستیک بارز کرمان، گل گهر سیرجان، راه یاب ملل مریوان، شهرداری قزوین و شهرداری جوان ارومیه در مرحله پلی آف قطعی شده است و برای یک سهمیه باقی مانده دو تیم کاله جوان و توپکاه بابلسر در این هفته به مصاف حریفان خود می‌روند.

بر این اساس تیم های مقاومت مهاباد و شهرداری جوان ارومیه در مهاباد به مصاف یکدیگر می روند. شهرداری جوان ارومیه در این مسابقه برای بهبود جایگاه خود در جدول به میدان می رود و مقاومت نیز آخرین دیدار سال 96 خود را برگزار خواهد کرد. مقاومت با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و نماینده ارومیه با 9 برد و 25 امتیاز در جایگاه سوم است. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود شهرداری جوان ارومیه پایان یافت.

در دیگر مسابقه این گروه تیم کاله جوان که با هشت برد و 22 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد میزبان شهرداری قزوین است. نماینده قزوین با 9 برد و 26 امتیاز در رتبه دوم جدول است. کاله جوان برای صعود به مرحله پلی آف باید پیروز این میدان باشد زیرا توپکاه در صورت پیروزی برابر حریف این سهمیه را از کاله خواهد گرفت. دیدار رفت دو تیم کاله جوان و شهرداری قزوین سه بر دو به سود کاله شد و این هفته شهرداری قزوین در اندیشه جبران این نتیجه در زمین حریف است.

تیم ملوان تهران و بیمه رازی که در رتبه های هفتم و هشتم جدول گروه یک لیگ دسته یک قرار دارند، این هفته در آخرین مسابقه خود در تهران به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم امیدی به حضور در مرحله پلی آف ندارند. البته بیمه رازی در هفته دوازدهم در ارومیه حاضر نشد و نتیجه آن نیز باخت فنی برایش بود و باید دید این هفته در تهران در میدان حاضر می شود یا نه؟

در مسابقه حساس دیگر این گروه تیم صدرنشین راه یاب ملل مریوان (9 برد و 29 امتیاز) میزبان توپکاه بابلسر است که با هفت برد و 24 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. نماینده مریوان برای حفظ جایگاه صدرنشنی محکوم به شکست توپکاه است و نماینده بابلسر نیز برای صعود به مرحله پلی آف باید در این مسابقه فاتح میدان باشد. البته توپکاه علاوه بر پیروزی باید منتظر شکست کاله جوان برابر حریف باشد تا صعودش حتمی شود.

در گروه دوم لیگ دسته یک دو تیم گل گهر و لاستیک بارز کرمان که با هفت برد در رتبه های سوم و چهارم جدول قرار دارند در سیرجان به مصاف یکدیگر می روند. پیروزی در این مسابقه برای بهبود جایگاه دو تیم در جدول و بازی های مرحله پلی آف اهمیت دارد و شاگردان ناصر شهنازی در تیم گل گهر با امتیاز میزبانی امید بیشتری برای کسب پیروزی در این مسابقه دارند. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده کرمان شد و سیرجانی ها در اندیشه جبران این نتیجه نیز هستند.

در دیگر مسابقه این گروه تیم کریمه قم که در انتهای جدول قرار دارد، میزبان تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود که با پنج برد و 17 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد. دو تیم امیدی برای حضور در مرحله پلی آف ندارند و در آخرین دیدار لیگ دسته یک در سال 96 به مصاف هم می روند. مسابقه دور رفت نیز سه بر صفر به سود نماینده آبادان شد.

در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ دسته یک مردان تیم صنایع اردکان که 7 برد و 21 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، میزبان عقاب نهاجا خواهد بود. نماینده اردکان برای حفظ جایگاهش در رتبه دوم محکوم به شکست نماینده تهران است در غیر اینصورت با یک پله نزول در هفته پایانی دور مقدماتی روبرو خواهد شد. شهروند اراک تیم صدرنشین گروه دوم لیگ دسته یک در هفته پایانی دور مقدماتی استراحت دارد و نگرانی از بابت جایگاه خود نیز نخواهد داشت.

برنامه کامل هفته پایانی دور مقدماتی لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

گروه اول:

مهاباد، ساعت 16: مقاومت مهاباد – شهرداری جوان ارومیه

آمل، ساعت 16: کاله جوان – شهرداری قزوین

تهران، ساعت 16: ملوان تهران – بیمه رازی نور

مریوان، ساعت 16: راه یاب ملل مریوان – توپکاه بابلسر

گروه دوم:

سیرجان، ساعت 16: گل گهر سیرجان – لاستیک بارز کرمان

قم، ساعت 16: کریمه قم – پالایش نفت آبادان

اردکان، ساعت 17:30: صنایع اردکان – عقاب نهاجا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز