تماس تلفنی تابش با صالحی امیری و شهنازی؛

رئیس فراکسیون ورزش انتخاب رییس و دبیرکل جدید کمیته ملی المپیک را تبریک گفت

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۱:۴۰
کد خبر: ۶۶۳۶۴۶
رئیس فراکسیون ورزش انتخاب رییس و دبیرکل جدید کمیته ملی المپیک را تبریک گفت
رئیس فراکسیون ورزش مجلس صبح امروز در تماس تلفنی با سیدرضا صالحی امیری و شاهرخ شهنازی انتخاب آنان به سمت رئیس و دبیر کلی کمیته ملی المپیک را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا تابش در این تماس تلفنی عنوان داشت: نظارت دقیق و کارآمد بر روند آماده سازی ورزشکاران وتیم های ورزشی برای افتخارآفرینی در عرصه های جهانی و گسترش ارتباط با نهادهای تاثیرگذار بین المللی، بسترساز توسعه ورزش ملی و درخشش قهرمانان مان در آوردگاه های  بین المللی و تعالی فرهنگ و غرور ایرانیان خواهد شد.

 وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تعامل موثرتر کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی با هیات اجرایی و کادر هیات رئیسه، بستری برای موفقیت‌های ملی و جهانی فراهم آید.

رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز از ابراز لطف «تابش» قدردانی کردند و استمرار حمایت مجلس و اعضای فراکسیون ورزش را برای انجام هر چه بهتر اهداف و وظایف این نهاد خواستار شدند.

گفتنی است در انتخابات روز گذشته کمیته ملی المپیک طاهره طاهرپور و فضل الله باقرنژاد به عنوان نواب رئیس و کیکاووس سعیدی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند. همچنین علیرضا رحیمی، مجید کیهانی، مجید شایسته، علی دادگر، محمد علی پور، سیدعبدی افتخاری و هادی ساعی به عنوان اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای دوره جدید معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز