رئیس فدراسیون والیبال:

صالحی امیری، حلقه مفقوده تعامل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۱:۰۰
کد خبر: ۶۶۳۶۸۷
صالحی امیری، حلقه مفقوده تعامل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است
رئیس فدراسیون والیبال گفت: انتخاب صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران می تواند به عنوان حلقه مفقوده تعامل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک روز گذشته برگزار شد و سیدرضا صالحی امیری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک ایران انتخاب شد.

رئیس فدراسیون والیبال ضمن تبریک این انتخاب شایسته به جامعه ورزشی ایران، گفت: خوشبختانه انتخابات کمیته المپیک به نحو احسنت و شایسته برگزار شد.

احمد ضیایی تصریح کرد: تعامل کامل وزارت ورزش و جوانان با کمیته ملی المپیک مهمترین حلقه مفقوده ورزش ایران بود و به نظر من این حلقه هم اکنون متصل شده است و به زودی آثار مثبت آن مشخص خواهد شد.

وی به توانایی های مدیریتی صالحی امیری اشاره کرد و گفت: رئیس کمیته ملی المپیک یکی از اصلی ترین مدیران ورزشی ایران در مجامع بین المللی است و ایشان در دیپلماسی به ویژه دیپلماسی ورزشی تبحر بالایی دارند و می توانند پیش از پیش تعاملات ورزش ایران با دیگر کشورهای جهان را گسترش دهند. کمیته المپیک هر کشور پیشانی ورزش آن کشور در مجامع بین المللی است و دکتر صالحی امیری با تجربه و توانایی هایش می تواند با دیپلماسی درست ورزشی وجه ی هر چه بهتری را از ایران در مجامع بین المللی به نمایش بگذارد و از حقوق ورزش کشورمان به خوبی دفاع کند.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: دو رویداد مهم بازی های آسیایی 2018 و بازی های المپیک 2020 را پیش رو داریم و همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در برنامه ریزی و حضور شایسته در این بازی ها اهمیت زیادی دارد.

چهل و پنجمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک روز دوشنبه با انتخاب رئیس، دبیرکل، نواب رئیس، خزانه‌دار و هیات اجرایی برای چهار سال آینده برگزار شد.

سیدرضا صالحی امیری در این مجمع به عنوان دهمین رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب و جانشین کیومرث هاشمی شد. ارکان کمیته ملی المپیک برای چهار سال آینده به شرح زیر انتخاب شدند:

رئیس: سیدرضا صالحی امیری
دبیرکل: شاهرخ شهنازی
نواب رئیس: طاهره طاهریان – فصل الله باقرزاده
خزانه دار: کیکاوس سعیدی

هیات اجرایی: علیرضا رحیمی، محمد علیپور، مجید کیهانی، سیدعبدی افتخاری، علی دادگر، مجید شایسته و هادی ساعی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز