تاکید بر تقویت روابط ورزشی ایران و عراق؛

داورزنی و هیات ورزشی ایرانی با عقیل الطریحی استاندار کربلا دیدار کردند

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۴:۲۲
کد خبر: ۶۶۳۸۱۳
داورزنی و هیات ورزشی ایرانی با  عقیل الطریحی استاندار کربلا دیدار کردند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ایران و عقیل الطریحی استاندار کربلا به تقویت روابط ورزشی ایران و عراق تاکید کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز و قبل از نشست روسای فدراسیون های ملی ایران و عراق، نشست محمدرضا داورزنی و هیات ورزشی ایران با عقیل الطریحی استاندار کربلا در هتل داماس برگزار شد.

در این نشست استاندار کربلا، با خوش آمدگویی به هیات ورزشی ایران و تقدیر از پایبندی وزارت ورزش و جوانان ایران به أجرای تفاهم نامه همکاری با عراق از پیشرفت ورزش در ایران به نیکی یاد کرد.

عقیل الطریحی گفت: هماهنگی خوبی بین دو کشور ایران و عراق در زمینه های مختلف وحود دارد از طرفی در عرصه ورزش نیز تفاهم نامه همکاری دو کشور باعث شده روابط بین دو ملت بیش از گذشته محقق شود که امیدوارم این روابط ورزشی که مَی تواند به توسعه ورزش در عراق هم کمک کند، استمرار یابد.

محمدرضا داورزنی معاون  توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز از تقویت روابط دو کشور در عرصه ورزش استقبال و تاکید بر استمرار ان اظهار داشت : امادگی کمک از طرف فدراسیون های ورزشی ایران برای رشد و پیشرفت ورزش در عراق وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد روابط ورزشی ایران و عراق  موجب تحکیم روابط دو ملت شود.

 داورزنی با اشاره به اقدامات ورزشی در عراق ابراز امیدواری کرد: برگزاری جلسات و نشست های فدراسیون های ملی دو کشور موجبات تقویت ورزش و اعتلای ان را فراهم کند

نظر شما