فرزان عاشورزاده:

تکواندوکاران ایرانی همیشه از برترین‌ها به شمار می‌روند

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۵:۱۳
کد خبر: ۶۶۳۸۶۷
تکواندوکاران ایرانی همیشه از برترین‌ها به شمار می‌روند
ماینده وزن 58- کیلوگرم کشور گفت: درست است که مسابقات گرنداِسلم برای اولین بار و با شرایط ویژه برگزار می‌شود اما نباید این موضوع را سخت بگیریم و هوگوپوشان ایران همواره ثابت کرده‌اند که جزو برترین‌های جهان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان که از طریق رنکینگ المپیکی و با توجه به اینکه در جایگاه سوم قرار داشت جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده است اکنون و پیش از آغاز این رقابت‌ها با وجود اینکه از ناحیه زانو دچار آسیب شده بود توانسته آمادگی مطلوبی را برای شرکت در این رویداد بدست آورد.

عاشورزاده در رابطه با میزان آمادگی خود پیش از حضور در این رقابت‌ها در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: زمانی که تمریناتم برای حضور در این رقابت‌ها آغاز شد از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم که خدا را شکر با فیزیوتراپی توانستم بعد از 8 روز به اردو برگردم و تمریناتم را به صورت جدی پیگیری کنم.

وی افزود: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و نکاتی که کادرفنی به ما یاد آور شدند در دستور کار قرار دادیم؛ با توکل بر خدا در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم تا انشاالله خوشرنگ‌ترین مدال را بدست آوریم.

نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: مسابقات گرنداِسلم برای اولین بار و با شرایط ویژه برگزار می‌شود اما نباید این موضوع را سخت بگیریم و هوگوپوشان ایران همواره ثابت کرده‌اند که جزو برترین‌های جهان هستند.

عاشورزاده ادامه داد: تکواندو در سال‌های اخیر در همه دنیا پیشرفت کرده و با سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت گرفته اکنون تکواندو تنها مختص به ایران و کره‌جنوبی نیست به همین خاطر پیش بینی اینکه چه نتیجه‌ای کسب می‌شود کار سختی است اما من و ابراهیم همه تلاشمان را می‌کنیم تا در فینال با یکدیگر رقابت کنیم.

ملی‌پوش تکواندو با بیان اینکه سعی کرده تجربه‌های خود را در اختیار صفری قرار دهد گفت: ابراهیم بازیکن خوبی است و من نیز همسن او بودم که عضو تیم‌ملی شدم؛ از توانایی بالایی برخوردار است و نیازی به راهنمایی من ندارد اما به هرحال من با برخی از تکواندوکاران این وزن مبارزه کردم و سعی می‌کنم این تجربیات را در اختیارش قرار دهم.

وی در پایان گفت: از کادر فنی و همه کسانی که برای فرزان عاشورزاده زحمت کشیدند تشکر می کنم و امیدوارم در آخرین مسابقه سال 1396 بتوانم با دست پر برگردم و جواب زحمات کادر فنی را بدهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز