ابراهیم صفری:

امیدوارم یک فینال تمام ایرانی را در گرنداِسلم رقم بزنیم

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۴:۲۹
کد خبر: ۶۶۳۹۲۰
امیدوارم یک فینال تمام ایرانی را در گرنداِسلم رقم بزنیم
ملی‌پوش وزن اولی کشورمان گفت: با توجه به اینکه قرعه از پیش تعیین شده است تمریناتم را با آنالیز حریفانم پیگیری کردم و امیدوارم با آمادگی که برای حضور در این رقابت‌ها کسب کردم یک فینال تمام ایرانی را شاهد باشیم.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم صفری نماینده وزن اول المپیکی کشورمان که به تازگی وارد رده سنی بزرگسالان شده است پیش از این عنوان نایب قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان را در کارنامه خود ثبت کرده است. او که از طریق مسابقات کسب سهمیه جواز حضور در این رقابت‌ها را بدست آورده حالا خود را برای رویارویی با حریفانش آماده کرده است.

ابراهیم صفری در رابطه با میزان آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از ابتدا که اردوی آماده سازی ما آغاز شد 3 نفر از بهترین‌های وزن اول تکواندو در اردو حضور داشتند که همواره برای کشورمان افتخارآفرینی کردند و من از تجربیات آن ها استفاده کردم. خدا را شکر از نظر فکری و روانی نیز در جایگاه خوبی قرار دارم و با برطرف کردن نقاط ضعفم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم.

نایب قهرمان نوجوانان جهان ادامه داد: با توجه به اینکه قرعه از پیش تعیین شده است تمریناتم را با آنالیز حریفانم پیگیری کردم و امیدوارم یک فینال تمام ایرانی را در این رقابت‌ها شاهد باشیم.

ملی‌پوش وزن 58- کیلوگرم کشورمان با اشاره به نفرات حاضر در این رقابت‌ها گفت: این مسابقات با حضور نفراتی پیگیری می شود که کوله‌باری از عنوان و تجربه را به همراه دارند و نمونه‌ای‌ از آنها نیز فرزان است. در نخستین پیکار باید با نماینده ایرلند که از با تجربه ‌های این وزن است مبارزه کنم و در پیکار دوم برابر "تای هون کیم" کره‌ای قرار می‌گیرم که مدال المپیک، گرندپری و .. را در کارنامه دارد.

صفری با اشاره به رقابت‌های کسب سهمیه گرنداِسلم تصریح کرد: با بدست آوردن مدال نقره این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را بدست آوردم. در این رویداد با اختلاف همه حریفان را از پیش رو برداشتم و راهی فینال شدم و در این مرحله متاسفانه یک لحظه غفلت کردم و نتوانستم بر سکوی قهرمانی بایستم.

وی در پایان گفت: از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند تشکر می‌کنم، دست پدر و مادرم را می‌بوسم که من را حمایت کردند و از آن ها می‌خواهم برایم دعا کنند تا انشاا... به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز