جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

پیگیری تمرینات تیم ملی جودو نوجوانان در آکادمی ملی المپیک

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۴:۳۳
کد خبر: ۶۶۴۰۶۶
پیگیری تمرینات تیم ملی جودو نوجوانان در آکادمی ملی المپیک
صبح دیروز اعضای تیم ملی جودو نوجوانان تمرینات آماده سازی خود را با حضور در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 35 جودوکار دعوت شده به پنجمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو نوجوانان که از ابتدای مهرماه 1396 تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جودو نوجوانان آسیا آغاز کرده اند، صبح روزگذشته زیر نظر امین شاطرزاده سرمربی این تیم در آکادمی المپیک به تمرین پرداختند.

نوجوانان جودوکار که تمرینات تخصصی خود را بعد از ظهرها و در سالن های کپکانیان و افراسیایی دنبال می کنند، صبح ها نیز زیر نظر سرمربی این تیم و علیرضا رفیعی، محمد جوانی و محمد درویش پور مربیان مدعو تیم ملی نوجوانان با حضور در آکادمی به تمرینات هوازی می پردازند.

امین شاطرزاده سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان در خصوص برنامه های آماده سازی این تیم تا مسابقات آسیایی گفت: اعضای تیم ملی جودو نوجوانان طی روزهای 18 لغایت 20 بهمن ماه در مسابقات بین المللی جام فجر که به میزبانی اصفهان برگزار می شود حضور خواهند یافت و پس از آن علاوه بر حضور در تورنمنت بین المللی کاپ اروپا که در اسفندماه سال جاری در کشور ترکیه برگزار می شود، اردوی مشترک و سه روزه ای را با حضور تیم های مطرح اروپایی در این کشور برپا خواهند کرد.

شاطرزاده در ادامه گفت: هدف از برگزاری اردوهای مشترک و تورنمنت های بین المللی، علاوه بر آماده سازی هر چه بهتر تیم، کم کردن استرس و کسب تجربه برای جودوکارانی است که تا کنون در هیچ مسابقه بین المللی حضور نداشته اند.

شایان ذکر است مسابقات جودو نوجوانان قهرمانی آسیا اواخر اردیبهشت ماه سال آینده در کشور لبنان برگزار می شود و جودوکاران نوجوان پس از آن اوایل مهرماه 1396 مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو خواهند داشت.

اسامی ورزشکاران دعوت شده به پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی جودو نوجوانان به شرح زیر است:

محمد مهدی راستگر، محمد صادق کوخابی، امیر مسعود یوسف پور، امیر حسین چراغ فرخان، حسین دودیان فرد، محراب دارابی، مجید کریمی، امیرمحمد حسن نژاد، محمدرضا افشانی، مصطفی ریاحی فرد، مهدی مرتضوی پویا، ابوالفضل علیزاده، علیرضا جعفرزاده، عرفان جمعه، محمود سروش جانی، محمد زحمتکش، حسین روحانی، غلامرضا کشتکار، امیرحسین یزدانی، عباس محمودآبادی، حسین سعیدی برجی، علی جوزایی، صادق آذرنگ، رضا عزیزی، محسن نیسانی، امیرحسین ملک، سهراب رستم پور، علی اکبر محمدی، امیرمحمد رمضانی، علی رشانی، ابراهیم محمدی، سینا منوچهری، دانیال حسین پور، علی حسنی و محمد ایزانلو.

نظر شما