حسینی در مسیر طالب‌لو؛

هشدار برای باشگاه استقلال/ تلاش‌های مافیایی برای نابود کردن دروازه‌بان جوان! +عکس

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۰:۱۹
کد خبر: ۶۶۴۱۹۹
هشدار برای باشگاه استقلال/ تلاش‌های مافیایی برای نابود کردن دروازه‌بان جوان! +عکس
استعداد دروازه‌بانی فوتبال ایران در رادار حاشیه سازان و نابودگران قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی برنا، درخشش دروازه‌بان استقلال تهران در بازی‌های اخیر این تیم باعث شده او بیش از انتظار در کانون توجهات قرار بگیرد و به نظر می‌رسد همین مساله، پروژه به حاشیه بردن و خراب کردن سید حسین حسینی را کلید زده است!

برخی از رسانه‌ها با داستان سازی در مورد لیست دنبال شونده‌های حسینی در برگه اینستاگرام، سعی در قرار دادن او مقابل سیدمهدی رحمتی دارند! همان اتفاقی که برای وحید طالب لو افتاد و باعث خاموش شدن او که در آن زمان روندی مانند روند کنونی حسینی داشت، شد.

حالا این ماجرا برای فردی که از نظر اخلاقی و شخصیتی به طالب لو شباهت زیادی دارد، در حال شکل گیری است و چراغ زردی برای باشگاه استقلال روشن می‌شود که نشان می‌دهد، بازیکن آینده دار و با استعداد این تیم در رادار حاشیه سازان قرار گرفته است.

این حاشیه سازان امروز با زوم کردن روی لیست دنبال شونده‌های حسینی، اعلام کردند که رحمتی و شفر در این لیست وجود ندارند تا باعث روشن شدن آتشی در تیم تازه جان گرفته استقلال شوند! هرچند که حسینی دقایقی بعد، سرمربی و کاپیتان اول استقلال را هم به لیست خودش اضافه کرد اما این دومین مطلبی بود که امروز برای قرار دادن رحمتی و حسینی مقابل یکدیگر در برخی از رسانه‌ها منتشر شد! درحالیکه ایندو دروازه‌بان همیشه دوستی و رابطه گرمشان را اعلام کرده‌اند و خود رحمتی بارها از دروازه‌بان جوان آبی‌ها حمایت کرده است.

قطعا موضوع رحمتی-حسینی امروز تمام نمی‌شود و افرادی که همواره استعدادهای جوان فوتبال کشور را به حاشیه می‌برند تا نان دلالی خودشان را چرب کنند، از خیر این داستان جذاب نمی‌گذرند اما باشگاه استقلال باید این هشدار را جدی بگیرد. حتی شاید لازم باشد، برای حسینی که با استعداد خوبش نشان داده، مهره آینده‌داری برای فوتبال ایران خواهد بود، یک مشاور استخدام شود تا تجربه تلخ طالب‌لو تکرار نشود.

نه تنها استقلال بلکه کلیه باشگاه‌های ایرانی باید بیش از سایر بازیکنان به استعدادهای جوانشان توجه کنند. با نگاهی به گذشته، می‌بینیم که بازیکنانی مانند پیام صادقیان، بر اثر کم توجهی و یا حتی بی توجهی مدیران باشگاه، در دریای حاشیه غرق شدند و فوتبال ایران از داشتن تعداد بیشتری از بازیکنان کیفیت محروم ماند.

نظر شما
پرونده ویژه