کاله فاتح پرتماشاگرترین دیدار هفته هجدهم؛

بانک سرمایه ۴۸ امتیازی شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۰:۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۶۴۲۳۴
بانک سرمایه ۴۸ امتیازی شد
تیم کاله مازندران در جدالی سنگین و طولانی که سه هزار تماشاگر داشت، موفق به شکست سه بر دو شهرداری ارومیه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ساری، ارومیه، اردکان و کاشان پیگیری شد.

در چهارمین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم های رعد پدافند و شهرداری ورامین در کاشان به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه جدال فرهاد نفرزاده با بازیکنانی بود که در دور رفت لیگ برتر هدایت آنان را در شهرداری ورامین بر عهده داشت.

رعدی ها در ست های اول و چهارم این مسابقه با امتیازهای 26 بر 24 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند، اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 15 بر 12 مغلوب شهرداری ورامین شدند تا یک امتیاز از این مسابقه کسب کنند.

شاگردان محمد ترکاشوند سرمربی تیم شهرداری ورامین نیز با کسب این پیروزی، تعداد بردهایشان دو رقمی شد (10 برد) و 30 امتیازی شدند.

مرتضی اکرمی، قادر صادقی و شهباز صدری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت این دیدار را که یک هزار و 500 تماشاگر داشت و 150 دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند.

این مسابقه چهار کارت زرد و قرمز داشت که محمود رسولی بازیکن شماره هفت رعد و آرمین افشین فر بازیکن شماره 10 شهرداری ورامین کارت زرد دریافت کردند. همچنین مصطفی باقری بازیکن شماره 3 رعد و آرمین تشکری بازیکن شماره 18 ورامین در این مسابقه کارت قرمز دریافت کردند.

علی نودوزپور، محمود رسولی، علی اصغر مجرد، محمد مهدی صادق زارع، مسعود عزیزی و محمد جواد حیدری بازیکنان شروع کننده تیم رعد پدافند کاشان در این مسابقه بودند.

تیم ورامین نیز با ترکیب مسعود غلامی، آرمین افشین فر، آندره، علی بهبودی، محمد محمد کاظم و آرمین تشکری در ابتدای این مسابقه به میدان رفت.

در دیگر مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها در خانه والیبال تهران میزبان هاوش گنبد بود و میهمان خود را با شکست سه بر صفر بدرقه کرد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 19 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند تا شانزدهمین برد خود را جشن بگیرند و 48 امتیازی شوند.

امید فولادی وندا، میثم پارسه و سعید درخشنده به ترتیب داور اول، داور دوم و ناظر این دیدار بودند. این مسابقه 80 دقیقه طول کشید و 350 تماشاگر داشت.

فرهاد قائمی، ژیگالدو، علی شفیعی، عادل غلامی، رضا قرا و علیرضا مباشری ترکیب شروع کننده تیم بانک سرمایه در این مسابقه بودند. همچنین در تیم هاوش گنبد کمال قریشی، ولی نورمحمدی، وفا زیتونلی، بنیامین ایگدری، متین تکاور و عبدالحمید چوگان شروع کنندگان این دیدار بودند.

قبل از شروع این دیدار هیات والیبال استان تهران از مسعود صالحیه و مهدی صابرپور دو پیشکسوت والیبال و بازیکن سالهای دور تیم ملی والیبال تجلیل کرد.

در پرتماشاگرترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر والیبال که سه هزار تماشاگر داشت و به مدت 134 دقیقه طول کشید، تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

شهرداری ارومیه در ست های سوم و چهارم این مسابقه 25 بر 18 و 25 بر 21 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 15 بر 13 مغلوب میهمان خود شد تا تنها یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کند.

کاله مازندران با کسب این پیروزی، تعداد بردهای خود را به عدد 10 رساند تا 31 امتیاز در پرونده خود ثبت کند.

ابراهیم فیروزی، مرتضی علایی و حمید حق بین به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند. این مسابقه دو کارت زرد نیز داشت که عبدالرضا علیزاده بازیکن شماره 16 شهرداری ارومیه و ولی علیپور بازیکن شماره 3 کاله مازندران از داور نخست کارت زرد دریافت کردند.

شهرداری ارومیه در ابتدای این دیدار از جواد محمدی نژاد، امین علوی، امیر خداپرستی، معین رحیمی، سجاد سیفی نیا و میعاد حمیدی استفاده کرد و در تیم کاله مازندران نیز میثم صالحی، شاهین مظلومی، رضا صفایی، اسماعیل مسافر، ولی علیپور و جواد کریمی شروع کنندگان بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز