کوپا دل ری؛

پرواز هلی‌کوپتر در سرزمین سرخپوست‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۸:۱۳
کد خبر: ۶۶۴۲۵۸
پرواز هلی‌کوپتر در سرزمین سرخپوست‌ها
اتلتیکومادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی مغلوب سویا شد اما والنسیا توانست آلاوس را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری چهارشنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز شد. در مهمترین بازی اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو برابر سویا قرار گرفت و دو بر یک شکست خورد.

اتلتیکو از شروع بازی مهمانش را تحت فشار قرار داد و توانست با ضربه سر دیگو کاستا در دقیقه ۱۲ به گل برسد اما داور آن را قبول نکرد و حرکت مهاجم برزیلی - اسپانیایی را خطا دانست. در ادامه دو تیم فرصت های گلزنی داشتند اما نتوانستند به گل برسند. سویا چند موقعیت خیلی خوب را از دست داد.

در شروع نیمه دوم ویتولو از بازی خارج شد و آنخل کورئا به جای او به میدان رفت. اتلتیکو حمله هایش را بیشتر کرد اما نتوانست به هدفش برسد. در ادامه آنتوان گریزمان نیز تعویض و یانیک کاراسکو وارد زمین شد. در نهایت باز هم کاستا دروازه سویا را باز کرد. این اتفاق در دقیقه ۷۳ رخ داد اما در ادامه خسوس ناواس بازی را به تساوی رساند. قرمز و سفیدپوشان در حالی که تلاش می کردند گل دوم را به ثمر برسانند دوباره دروازه شان را باز شده دیدند. خواکین کورئا در دقیقه ۸۹ برای سویا گلزنی کرد تا نخستین شکست اتلتیکو در سال ۲۰۱۸ به ثبت برسد.

در دیگر بازی والنسیا به مصاف آلاوس رفت و دو بر یک در مستایا پیروز شد. ابتدا دروازه میزبان را روبن سوبرینو باز کرد اما گونسالو گدس بازی را به تساوی رساند. با اخراج آدرین دیگس شرایط برای میزبان بهتر شد و رودریگو با پاس سانتی مینا گل پیروزی را برای والنسیا به ثمر رساند.

در ادامه این بازی ها امشب بارسلونا به مصاف اسپانیول می رود.

نظر شما
پرونده ویژه