تراکتورسازی یک-سایپا دو؛

دبل ترابی در تبریز/ سایپا، تراکتور را زیر گرفت

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۷:۳۱
کد خبر: ۶۶۴۵۱۶
دبل ترابی در تبریز/ سایپا، تراکتور را زیر گرفت
تیم فوتبال تراکتورسازی در خانه مقابل سایپا تن به شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته 20 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سایپا رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع نارنجی‌پوشان به پایان رسید.

سایپا در این دیدار توانست در دقیقه 63 توسط مهدی ترابی به گل نخست این بازی برسد. سایپا روی یک ضدحمله سریع و حرکت فوق العاده مهدی ترابی توانستند به اولین گل بازی دست پیدا کنند. آنها در این دقیقه پشت محوطه جریمه توپ را به این بازیکن رساندند و ترابی نیز با ضربه ای از راه دور دروازه بان برزیلی را اسیر خود کرد.

تراکتورسازی برای جبران گل خورده به سمت دروازه حریف حمله کرد و توانست در دقیقه 68 پنالتی بگیرد اما محمد ایران‌پوریان از موقعیت به دست آماده استفاده نکرد و پنالتی به گل تبدیل نشد. حملات شاگردان حسینی ادامه داشت و ایران‌پوریان برای جبران توانست در دقیقه 70 به گل برتری برسد. مدافع تراکتوری ها در حالی که چند دقیقه پیش از این ضربه پنالتی را از دست داده بود در این دقیقه روی ارسال ابراهیمی توانست با یک ضربه سر دروازه تیم مهمان را باز کند.

سایپا برای رسیدن به سه امتیاز بازی حملات خود را از سر گرفت و محمد ابراهیمی در دقیقه 70 برای نارنچی پوشان گلزنی کرد. شوت قلی زاده و برخورد توپ به دست نادری یک پنالتی برای سایپا گرفته شد و مهدی ترابی موفق شد با ضربه زیبا دومین گل تیم مهمان را به ثمر برساند تا این دیدار با پیروزی سایپا به پایان برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز