پرسپولیس یک-گسترش فولاد یک؛

فرار پرسپولیس از شکست/ تعویض پروفسور جواب داد

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۰:۲۱
کد خبر: ۶۶۴۵۲۸
فرار پرسپولیس از شکست/ تعویض پروفسور جواب داد
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خانه خود متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه یک-یک به پایان رسید تا امتیازات بازی تقسیم شود.اسماعیل فرهادی در دقیقه 74 برای گسترش و سیامک نعمتی در دقیقه 4+90 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

اکثر دقایق نیمه اول در اختیار پرسپولیس بود و تیم تبریزی چشم به ضد حملات داشت و در همین موقعیت هم توانست چند خطر را روی دروازه میزبان خود ایجاد کند اما در باز کردن دروازه ناکام بود.در دقایق پایانی پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا در نیمه اول به گل برسد اما دفاع پرتعداد گسترش این اجازه را به خط حمله سرخپوشان نداد که بتوانند به گل برسند.در نیمه دوم دفاع چند لایه گسترش فولاد تقویت شد و این تیم اکثر دقایق بازی را به دفاع پرداخت و چشم به ضد حملات داشت که در یکی از این ضد حملات در دقیقه 74 اسماعیل فرهادی با عبور از تله آفسایدگیری مدافعان پرسپولیس با بیرانوند تک به تک شد و توانست توپ را وارد دروازه کند.

پس از این گل پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه تیم تبریزی انجام داد اما دفاع پرتعداد و غیرقابل عبور گسترش به تیم برانکو اجازه نداد به گل برسد. در دقایق پایانی عزیز معبودی بازیکن تیم گسترش با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.درحالی که ثانیه های پایانی وقت اضافه در حال سپری شدن بود، سیامک نعمتی با ضربه ای محکم و زمینی دروازه گسترش را باز کرد تا سرخپوشان از یک شکست خانگی فرار کنند.شاگردان برانکو با این تساوی 45 امتیازی شدند و گسترش فولاد هم 28 امتیازی شد.

داوران: محمدرضا اکبریان – علیرضا ایلدروم – محمدجواد مداح – یاسر همرنگ

ناظر: حسن کامرانی‌فر

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی (احمد نوراللهی 60)، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و گادوین منشا (سیامک نعمتی 88).

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

ترکیب گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، احمد زنده‌روح، یوسف سیدی (سید احمد موسوی 37)، پیمان بابایی، آندرانیک تیموریان، مصطفی سالاری، مسیح زاهدی، میلاد زنیدپور (سید محسن حسینی 49)، عزیز معبودی (اخراج 89)، سامان نریمان‌جهان و اسماعیل فرهادی.

سرمربی: فیروز کریمی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز