مسابقات گرنداسلم تکواندو-چین؛

مصاف سخت عاشورزاده مقابل حریفی از کشور میزبان

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۶۴۷۷۱
مصاف سخت عاشورزاده مقابل حریفی از کشور میزبان
تکواندوکاران وزن ۵۸- کیلوگرم ایران، فردا ۳۰ دی در آخرین هفته مسابقات گرنداسلم تکواندو به روی شیاپچانگ می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان به میزبانی شهر "ووشی" در چین برگزار می شود. این رقابت‌ها به صورت سری یا هفته در حال برگزاری است و هفته چهارم این مسابقات روز شنبه پیگیری می‌شود.

مسابقات روز شنبه در اوزان منفی 58 کیلوگرم مردان و منفی 57کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد که فرزان عاشورزاده و ابراهیم صفری در وزن 58- کیلوگرم به عنوان آخرین نمایندگان ایران در بخش انفرادی رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

اما بر اساس قرعه‌کشی انجام شده "فرزان عاشورزاده" در نخستین گام به مصاف "رویدانگ وو" چینی می‌رود و در صورت پیروزی، باید به مصاف "کارلوس ناوارو" مکزیکی برود. حریف عاشورزاده تا پیش از این مسابقات برنز قهرمانی جهان 2017، نایب قهرمانی گرندپری 2017، قهرمانی فینال گرندپری 2016 را در کارنامه خود ثبت کرده است.

همچنین در آن سوی جدول "ابراهیم صفری" تکواندوکار نوجوان ایران در این وزن، ابتدا "جک وولی" تکواندوکار ایرلندی را پیش رو دارد که نایب قهرمانی اروپا 2015 را در کارنامه دارد. او در صورت برتری رو در روی "تای هون کیم" کره‌ای قرار می‌گیرد که پیش از این برنز بازی‌های المپیک 2016 ریو، 3 طلای قهرمانی جهان، 3 عنوان قهرمانی مسابقات گرندپری 2017، عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی 2014 و عنوان قهرمان آسیا 2017 را کسب کرده است.

هدایت نمایندگان ایران را "مهدی بی‌باک" به عنوان سرمربی است.

گفتنی است،این هفته آخرین هفته مسابقات انفرادی گرنداسلم است و پس از این هفته، تیم ملی ایران به عنوان قهرمان مسابقات تیمی قهرمانی جهان، با هدایت "سید نعمت خلیفه" باید در بخش تیمی این رقابت‌ها به روی شیاپ‌چانگ برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز