باید به شرایط و محیط جدید عادت کنیم؛

سائلام: انگار در کشور خودم هستم /خوشحالم سرمربی تراکتورسازی شدم

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۵:۴۴
کد خبر: ۶۶۴۸۱۰
سائلام: انگار در کشور خودم هستم /خوشحالم سرمربی تراکتورسازی شدم
سرمربی جدید تراکتورسازی گفت:از دیشب تاکنون به این نتیجه رسیدم که انگار در کشور خودم هستم و احساس می‌کنم که با انسان‌هایی از جنس خودم کار خواهم کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ارتورول سائلام پیش از عقد قرارداد با این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: تشکر ویژه از آقای آجرلو دارم که تفکراتش برای آینده بسیار زیبا و صاف است. خوشحالم اینجا هستم، چرا که تراکتور گذشته خوبی دارد و ۲۵ میلیون طرفدار ترک دارد و از این که سرمربی این تیم شدم، خیلی خوشحالم. وقتی که دوستانم به من گفتند کجا می‌روی، گفتم به باشگاهی می‌روم که بیشترین طرفدار ترک دنیا را دارد.

او ادامه داد: از دیشب تاکنون به این نتیجه رسیدم که انگار در کشور خودم هستم و احساس می‌کنم که با انسان‌هایی از جنس خودم کار خواهم کرد و این موضوع، خیلی من را به آینده امیدوار کرد. همه ما انسانیم و وقتی به جای دیگری می‌رویم، باید به شرایط محیط جدید عادت کنیم، اما دیگر من نیازی به سپری کردن این زمان ندارم و خیلی زود به این مردم عادت می کنم.

این سرمربی ترکیه‌ای اضافه کرد: تراکتور بعد از گذراندن سختی، اکنون روی پای خودش ایستاده و برای آینده مسئولیت بزرگی داریم و همه با هم دست به دست هم می دهیم تا در وهله اول، مشکلات کنونی را رفع کرده و سپس، تا جایی که می توانیم، بالا برویم. زمان کار است و نباید زیاد حرف بزنیم، مسئولیت بزرگی داریم و این موضوع را می‌دانم و قول می‌دهم آن‌هایی که به ما اعتماد کردند را سرافکنده نکنیم.

نظر شما