با کمک سائلام آینده جدیدی برای تراکتور خواهیم ساخت؛

آجرلو: هیچوقت به عقب برنخواهیم گشت/ باید در آسیا هم به قهرمانی برسیم

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۱:۲۵
کد خبر: ۶۶۴۸۱۱
آجرلو:  هیچوقت به عقب برنخواهیم گشت/ باید در آسیا هم به قهرمانی برسیم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت:. باشگاه بدهکار دیروز، امروز به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شده است و بخش اعظمی از بدهی های سال های پیش را پرداخت کرده ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره عقد قرارداد با ارتوئرول سائلام به عنوان سرمربی تیمش گفت: امروز شاهد اتفاق بزرگی در فوتبال ایران خواهیم شد و تراکتورسازی هم وارد عصر جدید خواهد شد و ما هم به گذشته خودمان متکی هستیم و از کسانی که در این سال ها به این تیم کمک کردند، تشکر می کنم.

وی افزود: من از سال گذشته تا به امروز، با دو مربی کار کرده‌ام و هم از آقای قلعه نویی و هم از آقای گل‌محمدی تشکر می‌کنم که برای این باشگاه زحمت کشیدند. همچنین آقایان، تونی، جلیلی و خطیبی و سایر دوستان نیز زحمات زیادی برای این تیم کشیده اند.

آجرلو خاطرنشان کرد: ما امروز دوران جدیدی را برای تراکتور می سازیم و با لطف خدا و کمک برادر عزیزم سائلام، آینده جدیدی برای تراکتور خواهیم ساخت. باشگاه بدهکار دیروز، امروز به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شده است و بخش اعظمی از بدهی های سال های پیش را پرداخت کرده ایم و بقیه‌اش را نیز پرداخت خواهیم کرد و با کمک همه هوادارانمان این کار را خواهیم کرد.

او گفت: باشگاهی خواهیم ساخت که نه تنها در ایران، بلکه سایر کشورها نیز به آن احترام خواهند گذاشت. خوشحالم که امروز سائلام را که از نظر روحی و روانی، مرد سالمی است را معرفی می‌کنم و با کمک هم، عصر جدید تراکتور را خواهیم ساخت. این مربی، همانطور که بورسا اسپور را قهرمان کرده، ناچار است که تراکتور را نیز قهرمان کند. من انسان زیاده خواهی هستم و به قهرمانی در لیگ قانع نیستم و باید در آسیا هم به قهرمانی برسیم. سائلام در بشیکتاش هم مربیگری کرده و در سایر تیم‌ها نیز عملکرد خوبی داشته است.

مدیرعامل تراکتورسازی افزود: من امروز مثل شهید باکری که سینه ‌ش را سپر کرد، سینه‌ام را سپر و اعلام می‌کنم که هیچوقت به عقب برنخواهیم گشت و شبانه روز برای رفع مشکلات مالی باشگاه تلاش می کنم و هیچگاه از کارم خسته نمی‌شوم؛ چرا که هدف من، سربلندی مردم آذربایجان است. ما این کارمان را عصر جمعه، با امام زمان (عج) گره می‌زنیم و هیچ فکری جز خدا در سرمان وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز