موضوعی که باشگاه تراکتور نمی‌خواهد شفاف‌سازی کند؛

رقم قرارداد جوانترین و جدیدترین سرمربی خارجی لیگ در هاله‌ای از ابهام

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۳:۰۸
کد خبر: ۶۶۵۲۷۷
رقم قرارداد جوانترین و جدیدترین سرمربی خارجی لیگ در هاله‌ای از ابهام
ارتورول سالام قراردادش را با باشگاه تراکتورسازی ثبت کرد و قرار است این مربی ترکیه ای هدایت تیم تبریزی را برعهده بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ارتورول سالام سرمربی جدید تراکتورسازی مربی ترکیه ای هدایت تیم تبریزی را در حالی برعهده گرفت که این مربی ترکیه ای تراکتورسازی 48 سال سن دارد و جوانترین مربی خارجی لیگ برتر محسوب می شود.

اما در مورد مبلغ قرارداد این سر مربی ترک تبار،ح رف و حدیث های زیادی به گوش می رسد، در این رابطه گفته می شود مبلغ قرارداد سالام با باشگاه تراکتورسازی 380 هزار دلار است که در مقایسه با مربیان خارجی لیگ رقم بالایی محسوب می شود.

همچنین سالام 4 دستیار ترکیه ای هم برای تراکتورسازی در نظر دارد که گفته می شود مجموع مبلغ قرارداد این مربیان هم 370 هزار دلار است.

دستیاران جدید سالام به زودی در تبریز حضور می یابند تا با تیم تراکتورسازی قرارداد ببندند.

ارقام مطرح شده گمانه زنی رسانه هاست

اما باشگاه تراکتور عصر امروز در بیانیه ای نوشت، طی روزهای گذشته همانطور که انتظار می رفت اخبار و شایعات متعددی پیرامون رقم قرارداد سرمربی جدید باشگاه تراکتورسازی منتشر گردید.

بر همین اساس بدینوسیله اعلام می گردد اعداد، شرایط و جزئیات اعلام شده از جانب رسانه ها گمانه زنی بوده و به هیچ وجه مورد تایید نمی باشد.
 
مبلغ مورد توافق نیز یک موضوع داخلی در ارتباط دوجانبه باشگاه و مربی تلقی می شود که رسانه ای نخواهد شد.

به هر حال شاید هواداران تراکتور دانستن رقم این قرارداد را حق خود بدانند و همانگونه که در بیانیه باشگاه به آن اشاره شد، تراکتور نمی خواهد در این رابطه شفاف سازی کند تا رقم قرارداد جوانترین و جدیدترین سرمربی خارجی لیگ همچنان به نوعی در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد، موضوعی که باید دید پرشورها چه برخوردی با آن خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز