خریدی که طلایی شد؛

وقتی شفر، شجاعیان را نجات می‌دهد!

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۸:۲۶
کد خبر: ۶۶۵۴۳۸
وقتی شفر، شجاعیان را نجات می‌دهد!
داریوش شجاعیان که در نیم فصل نخست بدترین خرید استقلال عنوان گرفته بود با تاکتیک‌ و نظم آلمانی به ستاره تبدیل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ داریوش شجاعیان، سجاد شهباززاده، مجتبی جباری و حسن بیت سعید بازیکنانی بودند که در نقل و انتقالات تابستانی به تیم فوتبال استقلال تهران پیوستند. 

بازیکنان جذب شده با هدایت منصوریان نتوانستند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند. منصوریان هم به دلیل نتایج ضعیف از این تیم برکنار شد و وینفرد شفر مربی آلمانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد. تمرینات منظم و سخت شفر باعث شد تا استقلال به نتایج مورد نظر دست پیدا کند. اما بازیکنانی همانند شهباززاده و بیت سعید نتوانستند بر فشار تمرینات شفر طاقت بیاورند و با فسخ قرارداد از این تیم جدا شدند. مجتبی جباری هم بنا به دلایلی قرارداد خود را با آبی‌ها فسخ و استقلال را ترک کرد و تنها شجاعیان بود که توانست با تاکتیک‌های شفر هماهنگ شود و بازی به بازی به رشد برسد تا به ستاره آبی‌ها تبدیل شود.

داریوش شجاعیان که در نیم فصل نخست بدترین خرید استقلال عنوان گرفته بود با تاکتیک‌ و نظم آلمانی به ستاره تبدیل شد. وی اکنون با سه گل زده درصدر گلزنان آبی‌ها قرار دارد. شجاعیان توانست در دو بازی اخیر مقابل صنعت نفت آبادان و سایپا گلزنی کند و در نیم فصل نخست هم تنها در دیدار با سپیدرود موفق به گلزنی شد.

شجاعیان اگر همین روند را ادامه دهد به احتمال بسیار در فصل آینده می‌تواند به یکی از تیم‌های خوب خارجی برود. وی توانسته با تاکتیک با نظم آلمان به رشد خوبی برسد و این نشان می‌دهد بازی این بازیکنان با تیم‌های اروپایی همخوانی نسبتا قابل قبولی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز