سکوت آزار دهنده قناری‌ها؛

سپاهان، اسیر مافیای درون/ نخ‌های اضافه، شنل طلایی را زشت کرده‌اند!

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۳۹:۵۶
کد خبر: ۶۶۵۴۴۱
سپاهان، اسیر مافیای درون/ نخ‌های اضافه، شنل طلایی را زشت کرده‌اند!
افرادی که سپاهان را با خودشان می‌خواهند، اجازه آرامش و پیشرفت را به تیم‌ محبوب اصفهان‌ نمی‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پنج ‌قهرمانی در لیگ ‌برتر، فینال لیگ ‌قهرمانان آسیا و حضور در جام باشگاه‌های جهان، به خوبی ویترین افتخارات تیم‌طلایی اصفهان را چشم نواز می‌کند. روزگاری هت‌تریک قهرمانی، طوفان زرد را تبدیل به قطبی جدید در فوتبال ایران کرد و مردم ‌نصف جهان از این اتفاق خوشحال بودند. مدیریت با ثبات باعث شده بود قناری‌های اصفهان روی بلندترین شاخه‌ها سرود قهرمانی بخوانند اما امروز این سرود به سکوت تبدیل شده و قناری‌ها سقوط را در یک ‌قدمی خود می‌بینند.

قهرمان زنده رود، این روزها اسیر خشکسالی است. تیم سپاهان آنقدر ‌بیمار است که هیچ پزشکی نمی‌تواند این درد خسته کننده را معالجه کند. تیمی‌که روزگاری در آسیا کولاک می‌کرد امروز در اصفهان هم زمین‌ می‌خورد و اگرچه دوست دارد دوباره روی ‌پاهایش بایستد و قهرمانی را فریاد بزند اما چنان ناتوان شده که بدون شک نیاز به جراحی دارد!

باید به جرات گفت هیچ کس به جز خود اصفهان قادر به کمک به سپاهان‌ نیست. ویسی شگفتی ساز به امید قهرمانی دوباره در ایران روی نیمکت طلایی‌ها نشست اما مجبور شد، عطای کار را به لقایش بسپرد. این اتفاق برای‌کرانچار هم افتاد. پیرمرد دانا هم‌ نتوانست کمکی به این تیم کند و مجبور شد راه ویسی را در پیش بگیرد.

ساحل سپاهان طوفانی است و این ناآرامی به دست افرادی ایجاد شده که سپاهان را با خودشان دوست دارند و اگر خودشان نباشند، محبوبیت سپاهان هم‌ نباید باشد. کسانی که از فوتبال ایران شناخت دارند، با این وضعیت کاملا آشنا هستند. این شرایط بارها برای تیم‌های پایتخت نیز به وجود آمده است. افرادی که لقبی جز "مافیای درون" نمی‌توان به آن‌ها داد، همه جا هستند. حتی در شهر بی حاشیه اصفهان! آن‌ها اجازه آرامش نمی‌دهند. گرگ‌های در لباس دوست، ظاهرا سکوت می‌کنند و نگران اوضاع تیمند اما در اصل ماجراها را هدایت می‌کنند تا همه زمین بخورند.

سودشان و حیاتشان در آشوب و حاشیه است. اما تجربه نشان ‌می‌دهد این دست‌های آلوده پایداری ندارند. بالاخره روزی زمستان تمام‌ می‌شود و روسیاهی به گرگ‌های سیاه می‌ماند. آن روز هواداران صبور سپاهان دوباره شعر قهرمانی را سر می‌دهند. اگر دوست داریم که این ابر تیره زودتر پاک شود باید این سرطان را جراحی کنیم. مسئولان فوتبال اصفهان و حتی کارخانه فولادمبارکه باید نخ‌های اضافی را قیچی‌ کنند تا شنل زرد سپاهان دوباره زیبا و شیک شود. مردم اصفهان فوتبال را دوست دارند. باید کمک کرد تا تیم ‌محبوبشان دوباره سرحال و سرپا شود. قهرمانی که امروز بی حال و خسته در ورزشگاه مدرن به تیرک دروازه تکیه داده، نباید تنها بماند. دست خسته سپاهان را بگیریم و این تیم دوست داشتنی را از چنگال هیولای درون بیرون بکشیم تا دوباره یک قهرمان و یک مدعی را به قاره بزرگ معرفی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز