نمایندگان ایران در روز اول از خط پایان عبور کردند؛

ابراز خرسندی رئیس ورزش‌های زمستانی IPC از حضور ورزشکاران ایرانی!

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۹:۴۳
کد خبر: ۶۶۵۴۸۹
ابراز خرسندی رئیس ورزش‌های زمستانی IPC از حضور ورزشکاران ایرانی!
چهار نماینده ایران روز گذشته در رقابت های کلاسیک ۱۰ کیلومتر شرکت کردند و موفق شدن از خط پایان عبور کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: روز گذشته مسابقات کلاسیک ۱۰ کیلومتر در بخش مردان و ۷ و نیم کیلومتر در بخش زنان برگزار شد و با وجود اینکه ورزشکاران ما کمتر از یک ماه است که از رشته آلپاین به رشته صحرانوردی آمده اند و تمرینات چندانی نداشتند، توانستند از خط پایان عبور کنند و این نتیجه دستاورد خوبی است.

وی افزود: دیمتری لازاروسکی، رئیس ورزش های زمستانی IPC، که سال گذشته مهمان ما در جریان مسابقات بین المللی به میزبانی ایران بود، از حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جام جهانی صحرانوردی ابراز خرسندی نمود و به پیشرفت ورزشکاران ما در این رشته امید زیادی دارد.

رئیس انجمن اسکی خاطر نشان کرد: لازاروسکی روز گذشته از نزدیک در جریان روند مسابقات نمایندگان کشورمان قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که ایران در مسیر توسعه این رشته پیشرفت های بیشتری داشته باشد.

در جریان رقابت های اولین روز از مسابقات جام جهانی اسکی صحرانوردی، حسن میرزاحسینی در بخش نشسته از میان ۴۲ ورزشکار در جایگاه ۳۶ قرار گرفت، ابوالفضل خطیبی و مهدی حسین زاده در بخش ایستاده به ترتیب در جایگاههای ۲۴ و ۳۱ قرار گرفتند و الهه قلی فلاح نیز در حالی که از شرایط مساعد جسمی برخوردار نبود در بخش نابینایان در جایگاه ۱۲ قرار گرفت.

امروز و در دومین روز رقابت ها، نمایندگان کشورمان در مسابقات ۲۰ کیلومتر پاتیناژ مردان و ۱۵ کیلومتر پاتیناژ زنان شرکت می کنند.

نظر شما