در کنار ورزش تصویر زیبایی از کشورمان به جهانیان عرضه می‌کنیم؛

صالحی امیری: انسجام کمیته ملی المپیک با مجموعه دولت، مجلس و سایر نهادها دنبال خواهد شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۴:۴۶
کد خبر: ۶۶۵۵۹۲
صالحی امیری: انسجام کمیته ملی المپیک با مجموعه دولت، مجلس و سایر نهادها دنبال خواهد شد
رییس کمیته ملی المپیک گفت: انسجام میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی که نقطه اصلی هدف گذاری است در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تودیع و معارفه کیومرث هاشمی و رضا صالحی امیری روسای کمیته ملی المپیک امروز با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سیدرضا صالحی امیری رئیس جدید کمیته ملی المپیک در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق کمیته المپیک که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن  قدردانی از مدیریت سابق کمیته ملی المپیک و اجزای مدیریتی آن گفت: در اجرای فعالیت‌ها می‌بایست چند هدف را مد نظر داشته باشیم. ابتدا انسجام خود را در جهت همگرایی اجزای سیستم به سمت اهداف خود سوق دهیم. انسجامی در راستای مجموعه نظام و مدیریت کشور و یکدلی و یکرنگی شکل گیرد.

وی در ادامه افزود: انسجام میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی که نقطه اصلی هدف گذاری است؛ فدراسیونهایی که اساس کار بوده و باید احساس امنیت و آرامش داشته باشند تا بتوانند ماموریت خود را بخوبی انجام دهند. انسجام با مجموعه دولت که همواره یاور ورزش بوده‌اند، مجلس شورای اسلامی، نهادهای قانونی دیگر تا نهایتا محصول این انسجام را باید مردم ببینند و در نهایت غرور و لبخند و رضایت مندی بر لبان مردم عزیز ما نقش بندد.

رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: بدون تردید مردم ما در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا شاهد صحنه‌های غرور انگیز بسیاری خواهند بود. ثبات و آرامش و پرهیز از حاشیه از مهمترین برنامه‌ها است. مدیر باید حرکت کند و کمتر به حاشیه کار داشته باشد.

صالحی امیری گفت: مردم نتیجه ورزشکاران در عرصه بین المللی برایشان مهم است، از طرفی امروز ورزش بیش از هر زمان دیگری میتواند در تصویر سازی یک کشور در عرصه بین المللی نقش داشته باشد، لذا باید توجه و اهمیت ویژه‌ای به این مقوله داشته باشیم تا در کنار ورزش تصویر زیبایی از کشورمان به جهانیان عرضه کنیم.

جا دارد از زحمات اعضای محترم هیأت رییسه و هیأت اجرایی قبلی کمیته المپیک که انصافا در این چهار سال زحمت کشیدند، به خصوص آقای هاشمی که انصافا از نظر اخلاقی و مدیریتی احترام بسیاری برای ایشان قایلم تقدیر و تشکر کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز