با اعلام روزنامه معتبر؛

شوک به پرسپولیس و هوادارانش/ روزهای سرد برانکو در راه است؟!

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۴:۳۶
کد خبر: ۶۶۵۹۶۵
شوک به پرسپولیس و هوادارانش/ روزهای سرد برانکو در راه است؟!
قرمزهای تهران مورد عفو فیفا قرار نمی‌گیرند.

به گزارش گروه ورزشی برنا، پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای تیم پرسپولیس باز نخواهد شد. این در حالی است که پیش تر گفته می شد وکیل سوئیسی این باشگاه در تلاش است که این پنجره را باز کند.

خبرورزشی در این خصوص نوشت؛ رای صادره جنبه عمومی دارد و تغییر نخواهد کرد. پیش تر مهدی طارمی محرومیت خود را سپری کرد و غرامت 750 هزار یورویی باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی هم بر اساس توافق صورت گرفته میان باشگاه ایرانی و همچنین باشگاه ترکیه ای بخشیده شد که فیفا با آن مشکلی ندارد اما برنامه ای برای باز کردن این پنجره ندارد و معتقد است چون تخلف محرز بوده پرسپولیس باید این محرومیت را سپری کند. 
در واقع این بخش از رای از سوی فیفا به عنوان مدعی العموم صادر شده تا بازیکنان متوجه عواقب عقد قرارداد با دو باشگاه به طور همزمان شوند و هم چنین باشگاهی که مطلع است بازیکن با تیم دیگری قرارداد بسته او را پای میز مذاکره و عقد قرارداد ننشاند. 
گفته می شود فیفا اگر نیت به باز کردن پنجره تابستانی تیم پرسپولیس داشت اصلا چنین رایی را صادر می کرد و نیتش از صدور این رای تنها دفاع از باشگاه ریزه اسپور نبوده و همان طور که اشاره شد این رای صادر شد تا همه باشگاه ها و بازیکنان متوجه عواقب بد چنین تخلفی شوند. به واقع این رای یک آگاهی به باشگاه های ایرانی بود. 
حالا پرسپولیس باید تلاش کند در ابتدای فصل آتی بازیکنانش را حفظ کند. با همین ترکیب تیم پرسپولیس تیم خوبی است و چه بسا بتواند قهرمانی اش را در فصل آینده هم تکرار کند. کما اینکه در همین فصل هم گزینه اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.
نظر شما
پرونده ویژه