بازیکنان قدیمی، الگویی مناسب برای جوانان؛

ورزشگاه پیر شیرودی، میزبان میراث‌داران دهه ۶۰/ یاد شهدا زنده است

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۹:۱۹
کد خبر: ۶۶۵۹۷۶
ورزشگاه پیر شیرودی، میزبان میراث‌داران دهه ۶۰/ یاد شهدا زنده است
حضور پیشکسوتان‌در کنار یکدیگر، کسانی که روزی برای تیم ملی فوتبال ایران افتخارات بسیاری کسب کردند، خاطرات بسیاری را تداعی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته بازیکنان دهه 60، افتخارآفرینان روزهای خوب فوتبال ایران،دورهم جمع شدند وبه یاد شهدای آتش‌نشانان حادثه پلاسکو در ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه سابق) بازی نمادینی را برگزار کردند.

حضور پیشکسوتان فوتبال در کنار یکدیگر، کسانی که روزی برای تیم ملی فوتبال ایران افتخارات بسیاری کسب کردند، خاطرات بسیاری را تداعی کرد. حضور بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار ایران که بدنه اصلی تیم ملی ایران را تشکیل می‌دادند از زیبایی‌های این بازی بود. 

دیدار در ورزشگاهی که بسیاری از فوتبالیست های دهه 60 خاطرات زیبا و قشنگی از آن دارند، برگزار شد. پیشکسوتان بی ادعایی که با همه سختی و کم و کاستی‌ها فوتبال بازی کردند و هرگز برای طلب خود از باشگاه مورد نظر حرفی نزدند و با عشق نام باشگاه خود را به زبان می‌آوردند. اکنون هم بدون هیچ گونه ادعایی و به یاد شهدای آتش نشان به شکل نمادین پا به توپ شدند تا درس بزرگی به همه فوتبالیست‌های جوان بدهند که به دلیل عدم پرداخت مطالبات قراردادهای خود را فسخ می‌کنند.

خوش و بش‌های قبل بازی و بیان خاطرات اشک شوق را بر چشمانشان نقش می‌بست. بازیکنان در رختکن به مربی خود احترام می‌گذاشتند و به نکات فنی مربی خود گوش می‌دادند. حضور بازیکنان جوان در این مسابقه نمادین خالی بود تا درس اخلاق بیاموزند. 

هیجان مربیان کهنه کار در کنار زمین نمونه کوچکی از زیبایی‌های فوتبال بود که با این سن و سال اگر بخواهند به عنوان مربی فعالیت کنند، با همه وجود خدمت می‌کنند. در این روزها که اخلاق در فوتبال ایران کم رنگ شده حضور پیشکسوتان می‌تواند مرهمی بر دردها باشند.

 

photo_۲۰۱۸-۰۱-۲۲_۰۹-۲۴-۲۸ (2)

 

photo_۲۰۱۸-۰۱-۲۲_۰۹-۲۴-۲۲

 

photo_۲۰۱۸-۰۱-۲۲_۰۹-۲۴-۲۱

 

photo_۲۰۱۸-۰۱-۲۲_۰۹-۲۴-۲۸

نظر شما