نفیسه علی قاضی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گلف، ورزش لاکچری نیست/ بانوان می‌توانند به نتایج مناسبی دست پیدا کنند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۹:۱۷
کد خبر: ۶۶۶۰۲۰
گلف، ورزش لاکچری نیست/ بانوان می‌توانند به نتایج مناسبی دست پیدا کنند
نایب رئیس فدراسیون گلف بانوان گفت: اگر سرمایه گذاری درستی در این ورزش صورت بگیرد نتیجه بهتری در رویدادهای مهم حاصل می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نفیسه علی قاضی، نایب رئیس فدراسیون گلف بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص لیگ برتر گلف بانوان اظهار کرد: دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک بانوان از16 تا 18 بهمن ماه در مجموعه ورزشی انقلاب در زمین گلف برگزار می شود و ورود تیم ها از عصر روز شنبه چهاردهم بهمن صورت می گیرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام شده اسکان تیم هایی که از استان های مختلف در مسابقات حضور دارند در محل هتل آکادمی المپیک است و تمرین تیم ها از 15 بهمن با حضور شش تیم از استان های اردبیل، لرستان، قم، خوزستان و تهران آغاز می شود.

علی قاضی درباره مسابقات انتخابی تیم ملی گلف بانوان یادآور شد:  اعضا تیم ملی گلف بانوان از بین شرکت کنند گان در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب می شوند که این مسابقات در تیر ماه سال جاری برگزار شد که یکی از مهترین رویدادهای ورزشی در گلف به شمار می رود چون بدنه اصلی تیم ملی بانوان ایران از طریق این رویداد شکل می گیرد. برگزاری مسابقات لیگ به نوعی آمادگی جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور به حساب می آید که بتوانیم در چنین رویدادهایی نفرات برتر را ارزیابی کنیم تا تیم ملی منسجم و خوبی را داشته باشیم.

وی در انتها گفت: درگذشته گلف به عنوان یک ورزش لاکچری بین مردم شناخته شده بود، اما الان این تفکرات درباره رشته گلف از بین رفته و در حال حاضر ما از اکثر استان های کشور در لیگ تیم داریم و باتوجه به این که این گلف به رشته های ورزشی المپیکی اضافه شده اگر سرمایه گذاری درستی انجام شود، بدون تردید در مسابقات نتیجه های بهتری برای بانوان حاصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز