مهرداد علیقارداشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اعضای انتخابی کمیته ملی المپیک، کارنامه مدیریتی و اجرایی مثبتی دارند/ چهار سال درخشان در انتظار ورزش ایران خواهد بود

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰:۵۴
کد خبر: ۶۶۶۰۴۴
اعضای انتخابی کمیته ملی المپیک، کارنامه مدیریتی و اجرایی مثبتی دارند/ چهار سال درخشان در انتظار ورزش ایران خواهد بود
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در چهار سال آینده در ورزش کشور شاهد یک جهش و رشد قابل توجه خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد علیقارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز درخصوص برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک و انتخاب سیدرضا صالحی امیری به عنوان رییس جدید کمیته صحبت کرد.

علیقارداشی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه با این انتخابات کمیته ملی المپیک آینده روشنی در انتظار ورزش ایران است، اظهار داشت: بعد از مدیریت خوب آقای هاشمی و زحماتی که ایشان برای ورزش کشور کشید و دستاوردهایی که به دست آمد با برگزاری این انتخابات سالم که بی‌سابقه بود خداروشکر افرادی انتخاب شدند که سابقه مدیریتی و اجرایی درخشانی در کارنامه خود دارند. تبریک می‌گویم به اعضای مجمع که با انتخاب حداکثری صالحی امیری و دیگر اعضای کمیته، آینده روشنی را برای کمیته ملی المپیک و ورزش ایران ترسیم کردند.

وی در ادامه افزود: در چهار سال آینده در ورزش کشور شاهد یک جهش و رشد قابل توجه خواهیم بود و همانطور که شخص دکتر سلطانی‌فر نیز همواره در این مدت تاکید داشتند با برنامه‌ریزی و پیاده کردن برنامه مدون در المپیک‌های بعدی دیگر در بحث مدال‌آوری به چند رشته اتکا نخواهیم کرد و رشته‌هایی که نزدیک به مدال هستند هم بتوانند مدال‌آوری کنند. در این دوره از کمیته ملی المپیک با تعاملی که با وزارت ورزش و جوانان به وجود خواهد آمد بیشتر امیدوار هستیم که زمینه برای مدال‌آوری رشته‌های دیگر نیز مهیا شود.

رییس فدراسیون تنیس روی میز همچنین درباره انتخاب طاهره طاهریان و فضل الله باقرزاده به عنوان نواب رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان ساخت: با احترام به همه افراد باتجربه و صاحب نظری که برای این پُست ثبت نام کرده بودند، به نظرم اعضای مجمع بهترین انتخاب را انجام دادند و حتما این انتخاب به سود ورزش کشور خواهد بود.

نظر شما
پرونده ویژه