رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین خبر داد؛

ملی‌پوشان کشورمان ۲۲ بهمن ماه عازم مالزی می‌شوند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۶:۳۰
کد خبر: ۶۶۶۰۹۴
ملی‌پوشان کشورمان ۲۲ بهمن ماه عازم مالزی می‌شوند
رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین گفت: مسابقات قهرمانی آسیا هر ساله برگزار می شود و در زمره رقابت هایی است که امتیاز آنها در رویدادهای پیش رو به ویژه بازی های پاراآسیایی جاکارتا تاثیرگذار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد عصفوری، رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین درخصوص اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا  با اشاره به آغاز رسمی تمرینات از امروز گفت: دومین مرحله از تمرینات تیم ملی  به صورت رسمی از امروز و به میزبانی اهواز آغاز شد و بهرام سلیمانی از فارس، علیرضا قاسمی از تهران و مهدی محمدی از زنجان، سه ملی پوش دعوت شده به اردو، تمرینات خود را زیر نظر علیرضا مکوندی انجام می دهند.

عصفوری خاطرنشان کرد: این تمرینات تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد و نمایندگان کشورمان ۲۲ بهمن ماه عازم مالزی می شوند. پس از ورود، پذیرش و کلاس بندی، رقابت ها از ۲۷ بهمن تا یکم اسفند ماه به میزبانی کوالالامپور برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن دوچرخه سواری گفت: مسابقات قهرمانی آسیا هر ساله برگزار می شود و در زمره ی رقابت هایی است که امتیاز آنها در رویدادهای پیش رو به ویژه بازی های پاراآسیایی جاکارتا تاثیر گذار است. این امتیازات توسط اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری مشخص شده و هر رویداد دوچرخه سواری اعم از بین المللی، کاپ جهانی و … دارای امتیاز خاصی است.

وی در همین زمینه افزود: البته از سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور را هم در تقویم جهانی گنجاندیم و اگرچه امتیاز چندان زیادی ندارد اما همان هم در مجموع می تواند برای حضور نمایندگان کشورمان در رویدادهایی نظیر بازی های پاراآسیایی تاثیر گذار باشد.

عصفوری گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در دو بخش جاده و پیست برگزار می شود که بخش جاده به میزبانی میانمار و بخش پیست به میزبانی مالزی خواهد بود که ایران هم فقط در بخش پیست شرکت می کند.

رئیس انجمن دوچرخه سواری اظهار داشت: در بخش پیست سه رشته برگزار می شود؛ یک کیلومتر انفرادی، تعقیبی انفرادی و تیم اسپرینت که هر سه نماینده ما در این سه رشته شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: روند انتخاب ملی پوشان بر اساس نتایج بدست آمده در مسابقات قهرمانی کشور اخیر که مهر ماه امسال به میزبانی زنجان برگزار شد و نیز بر اساس قوانین مسابقات درخصوص مجموع کلاسهای مجاز در بخش تیمی، انجام شده. به عنوان مثل در بخش تیمی، عدد کلاسهای پزشکی شرکت کنندگان نباید بیشتر از ۱۰ باشد و به همین خاطر باید سه ورزشکاری انتخاب شوند که مجموع عدد کلاسهای پزشکی آنها بیشتر از میزان تعیین شده نباشد.

عصفوری در پایان گفت: تمرینات ملی پوشان در دو بخش پیست و همین طور بدن سازی انجام می شود و امیدواریم با آمادگی خوبی در این رقابت ها حضور یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز