برای میزبانی رقابت های داخل سالن آسیا آمادگی کامل داریم؛

کیهانی: زیباترین مسابقات ورزشی قاره کهن را در تهران شاهد خواهیم بود

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۶۶۱۹۴
کیهانی: زیباترین مسابقات ورزشی قاره کهن را در تهران شاهد خواهیم بود
رییس فدراسیون دو ومیدانی گفت: کشورهای آسیایی استقبال گسترده ای از هشتمین دوره مسابقات دو ومیدانی قهرمانی آسیا به عمل آورده اند بطوریکه تا کنون 350 ورزشکار در قالب 24 کشور اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید کیهانی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هشتمین دوره رقابت های دو ومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از دوازدهم تا چهاردهم بهمن ماه در سالن آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

رییس فدراسیون دو ومیدانی استقبال تیم ها از این رویداد را بسیار قابل توجه دانست و تصریح کرد: تا این لحظه 350 ورزشکار در قالب 24 کشور از قاره آسیا اعلام آمادگی کرده اند و حضور آنها در این مسابقات قطعی شده است.

کیهانی میزان استقبال از هشتمین دوره رقابتهای دو ومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا را یک رکورد قابل توجه در عرصه دو ومیدانی عنوان و تصریح کرد : از لحاظ کمی تا کنون حضور 350 ورزشکار در رقابت های داخل سالن آسیا سابقه نداشته بنابراین از این حیث یک رکورد کمی محسوب می شود.

رییس فدراسیون دو ومیدانی اهمیت میزبانی شایسته ایران در این رویداد را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: سالن آفتاب به طرز با شکوهی برای این مسابقات آماده شده است و سالن محل برگزاری مسابقات را بازسازی کردیم و تجهیزات مناسب از دو کشور بلژیک و چین خریداری کردیم ،خط کشی زمین و نصب صندلی ها هم انجام شده است.

مجید کیهانی گفت: ان شاءالله زیباترین مسابقات ورزشی قاره کهن را در این رویداد شاهد خواهیم بود و رییس کنفدراسیون دو ومیدانی آسیا و تعدادی از روسای فدراسیون های شرکت کننده هم در تهران به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت.

وی محل اسکان تیم های ایرانی و خارجی را هتل های انقلاب و بابا طاهر تهران عنوان کرد و با اشاره به حمایت و پشتیبانی شرکت "آسان پرداخت " تصریح کرد: همه امکانات مهیای برگزاری و میزبانی شایسته ایران در هشتمین دوره رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز