با نظارت دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا؛

دعوت از ۱۳ بدمینتون باز به کمپ پیشرفته AOP آسیا

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۶۶۲۴۷
دعوت از ۱۳ بدمینتون باز به کمپ پیشرفته AOP آسیا
13 بازیکن به کمپ پیشرفته بدمینتون AOP آسیایی در شهرستان زنجان دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از سوی فدراسیون بدمینتون 13 بازیکن به کمپ پیشرفته بدمینتون AOP آسیایی که در روزهای پنجم لغایت چهاردهم بهمن ماه جاری در آکادمی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار می شود، دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده به این کمپ عبارتند از: محمد چهارمحالی از فارس، مهدی انصاری و علی حسین خانی از زنجان، نیما رستم پور از تهران، امیر جباری از همدان، ثریا آقایی، نسیم صفایی، پریا اسکندری، رومینا تاجیک، یگانه تفرشی و نازنین زمانی از تهران، نسترن کرمی و حدیث احمدی از زنجان

کمپ بدمینتون AOP در دو قسمت بانوان و آقایان و زیر نظر مربیان بانوان و آقایان و با نظارت محمد اندی دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا از کشور اندونزی برگزار می شود.

برگزاری این کمپ به منظور تلاش های فدراسیون بدمینتون ایران در زمینه توسعه و استعدادیابی و حضور بازیکنان همچون امیر جباری و ثریا آقایی است که در سالهای اخیر به عنوان بازیکنان برتر کمپ حرفه ای آسیا و حضور مستمر در کمپ های بین المللی بدمینتون داشته اند.

برگزاری این کمپ قبل از آغاز بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر است که در این کمپ بازیکنان کشورهای غرب آسیا حضور خواهند داشت.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه جاری و با جوایز 25 هزار دلاری و با حضور 15 کشور خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در قسمت آقایان و بانوان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار می شود.

نظر شما
پرونده ویژه